שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » רוני בושרי – טיול לצפון איטליה
| צילום: PIXABAY

רוני בושרי סוכן הטיולים מסביר כי הטיול בצפון איטליה הוא אחד הטיולים הפופולריים באיטליה. הוא כולל את יעדי התיירות העיקריים כמו גארדה, הדולומיטים ומילאנו.

הטיול בצפון איטליה הוא מפלט נהדר עבור אנשים שרוצים לחוות את המיטב של מה שיש לאיטליה להציע. היעדים בטיול זה לא רק יפים אלא גם עשירים בהיסטוריה ותרבות.

אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע, רוני בושרי מציין כי צפון איטליה צריכה להיות היעד שלכם.

איטליה היא מדינה עם היסטוריה ותרבות עשירה. זה גם ביתם של כמה מהאטרקציות המפורסמות בעולם, כמו הדואומו במילאנו והארנה בוורונה. הנוף יפהפה ויש בו גם פלאי טבע רבים, כמו אגם גארדה ורכס הרי הדולומיטים.

לפי רוני בושרי אזור זה מציע הכל, החל מנוף מרהיב לערים שוקקות ועד כפרים ציוריים. ניתן לחקור אותו בקלות ברגל או במכונית, על אופניים או על סוס. יש כל כך הרבה דברים לראות ולעשות שלעולם לא ייגמרו לך האפשרויות להרפתקה!

צפון איטליה היא מקום יפה לבקר בו. יש לו הרבה מה להציע והוא מושלם עבור אנשים שמחפשים הרפתקאות או רגיעה.

רוני בושרי מכיר לכם את אגם גארדה

אגם גארדה הוא אגם יפהפה בצפון איטליה, הממוקם למרגלות הרי הדולומיטים ובגבולות לומברדיה, ממוקם למרגלות הרי האלפים וגובל עם שוויץ, אוסטריה וסלובניה. זהו אחד האגמים הגדולים באירופה, בשטח של 56 קילומטרים רבועים. אגם גארדה הוא אגם איטלקי שמקורו בקרחוני. הוא הגדול ביותר באיטליה והשני בגודלו באירופה. האגם הוא יעד תיירותי ונופש פופולרי, כאשר אנשים רבים מבקרים בו מדי שנה.

אגם גארדה נוצר על ידי קרחונים בתקופת הקרח האחרונה ושטחו הוא 186 קמ"ר. יש עיירות משני צידי האגם, עם ריבה דל גארדה בצד אחד ופסקיירה דל גארדה בצד השני. שתי העיירות מחוברות בגשר שנבנה ב-1831.

החלק הצפוני של אגם גארדה נקרא Lago di Mezzo, ואילו החלק הדרומי נקרא Lago Superiore או Lago di San Felice. ניתן למצוא את אגם קומו ממערב לאגם גארדה, העיירות הפופולריות ביותר באגם גארדה הן ריבה דל גארדה, טורבולה, סן פליצ'ה דל בנאקו, לאזיסה ומאלצ'סינה. באגם גארדה יש הרבה חופים יפים עם מים צלולים שמושלמים לשחייה בקיץ. יש בו גם אטרקציות טבעיות רבות כמו הרי הדולומיטים שהם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

הכירו את מילאנו

מילאנו היא העיר השנייה בגודלה באיטליה, והיא בירת לומברדיה. רוני בושרי ממשיך ומוסיף כי העיר ממוקמת על נהר טיצ'ינו ויש בה נקודות ציון רבות ומשמעותיות. זהו מרכז כלכלי חשוב מאוד של איטליה. לעיר היסטוריה עשירה המתפרשת מהתקופה הרומית ועד היום. זה כולל את היותה בירת ממלכת איטליה במשך יותר ממאתיים (1861-1946).

רוני בושרי: "מילאנו היא יעד מצוין למי שמחפש לברוח מהבלוז החורפי".

איטליה היא מדינה עם היסטוריה עשירה, תרבות ואוכל. מילאנו היא אחת הערים החשובות באיטליה. יש בו גם הרבה נקודות ציון היסטוריות ומקומות מעניינים לבקר בהם.

אוכלוסיית מילאנו מונה כ-1.3 מיליון איש, אך היא מושכת למעלה מ-10 מיליון מבקרים מדי שנה. יש לה מורשת תרבותית חשובה והיא נחשבת לאחת מבירות האופנה של העולם בגלל אזורי הקניות המפורסמים שלה כמו ויה מונטנפולאונה, ויה דלה ספיגה, ויה סנט'אנדראה, ויה דנטה וקורסו בואנוס איירס שמציעות כל מיני חנויות ממותגי יוקרה יוקרתיים ועד למותגים נוחים יותר.

טיול למילאנו הוא לא רק על האוכל, האופנה או ההיסטוריה. מדובר בחוויה של כל אלה בצורה קסומה. לעיר מילאנו יש מורשת תרבותית עשירה והיא מקום בו אמנות ויצירתיות מוצגות תמיד.

העיר מילאנו הייתה אחת הערים המשפיעות ביותר באירופה מאז התקופה הרומית. היא גם הייתה אחת הערים האופנתיות בעולם עד למלחמת העולם השנייה, אז השתלטו על תפקידה כבירת אופנה אירופאית מרכזית על ידי לונדון ופריז.

מרכז מילאנו תמיד שוקק פעילות, עם אנשים הולכים לעבודה, קניות או סתם מסתובבים ונהנים ביום החופשי שלהם.

האם שווה לטוס לדרום איטליה או לצפון איטליה? רוני בושרי עם התשובה!

דרום איטליה היא מקום יפה לבקר בו וחובה לבקר בערים רומא ופירנצה אשר הן שתי הערים הפופולריות ביותר באזור זה.

ברומא, בהיותה בירת איטליה, יש אטרקציות רבות כמו הקולוסיאום, הפורום הרומי, מזרקת טרווי וקרית הוותיקן. לפירנצה יש גם אטרקציות רבות כמו הדואומו או הדואומו די סנטה מריה דל פיורה, פיאצה דלה סיניוריה או פיאצה דלה סיניוריה הידועה גם בשם פיאצה דלה רפובליקה, גלריית אופיצי שהיא ביתם של כמה מהציורים המפורסמים בעולם.

לפי רוני בושרי, דרום איטליה הוא אזור בדרום איטליה. הוא כולל את האזורים של אפוליה, בזיליקטה, קלבריה, קמפניה, מוליסה וסיציליה. בדרום איטליה יש הרבה עיירות קטנות שכדאי לבקר בהן בשל הארכיטקטורה והתרבות הישנה שלהן.

בירת דרום איטליה היא רומא. רומא היא אחת הערים המפורסמות ביותר באירופה וזה מקום נהדר לבקר בו בשל ההיסטוריה והתרבות שלה. פירנצה היא גם יעד פופולרי בדרום איטליה מכיוון שיש בה הרבה מוזיאונים וגלריות אמנות ששווה ביקור. תיירים יכולים לבקר בהריסות העתיקות של רומא, אשר לא רק שמורות היטב אלא גם מציעות הצצה לאימפריה הרומית. הם יכולים גם לבקר בפירנצה, עיר שהייתה ביתם של אמנים רבים בתקופת הרנסנס ונחשבת כיום לאחת הערים היפות באירופה.

האם כדאי לטוס לדרום איטליה באותו טיול עם צפון איטליה? ממש לא! עדיף לפצל ל-2 טיולים שונים.

דרום איטליה הוא אזור שמציע הרבה הזדמנויות שונות לתיירים. יש הרבה מקומות שאפשר לחקור וליהנות מהם כך גם בצפון איטליה. טיול חד פעמי יגרום לכם לפספס המון דברים חשובים ב-2 האיזורים, אלא אם כן יש לכם חודש ומשהו לטייל.
לסיכום. צפון איטליה מדהימה, אך גם דרום איטליה. תגיעו ל-2 היעדים הללו אשר כל אחד מהם מצריך כשבוע-שבועיים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים