שיתוף
תגובות
חדשות » רה"מ לפיד שוחח עם הנשיא ביידן: דנו על פעילות הטרור של איראן
לאחר דחייה של שבוע
המנהיגים דיברו במשך שעה במקביל למגעים להסכם גרעין עם איראן | פיד בירך את ביידן על התקיפות האחרונות בסוריה | הנשיא הדגיש את מחויבותו לביטחון מדינת ישראל
ראש הממשלה יאיר לפיד בשיחתו עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן

ראש הממשלה יאיר לפיד שוחח היום (רביעי) עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על המשא ומתן שבין המעצמות לאיראן בנושא הגרעין, והמהלכים השונים שנעשים כדי לעצור את התקדמות איראן להתחמשות בנשק גרעיני. מלשכת ראש הממשלה יאיר לפיד נמסר כי השניים "שוחחו ארוכות על המשא ומתן ועל המאמצים השונים לעצור את התקדמות איראן לעבר נשק גרעיני".

עוד נמסר כי לפיד וביידן שוחחו על ההתרחשויות האחרונות ופעילות הטרור של איראן במזרח התיכון. ראש הממשלה בירך את נשיא ארצות הברית על התקיפות האחרונות  בסוריה.

"הנשיא ביידן הדגיש את מחויבותו העמוקה לביטחון מדינת ישראל, ולשמירה על יכולותיה כנגד כל אויב ואיום, מקרוב ומרחוק", לשון ההודעה.

כהמשך ל"הצהרת ירושלים" שנחתמה בביקורו של ביידן לפני כחודשיים, שוחחו המנהיגים על קידום היחסים בין המדינות, ועל חשיבות היחסים הקרובים בין ראש הממשלה לנשיא ארה"ב. הנשיא ביידן הדגיש את מחויבותו העמוקה לביטחון מדינת ישראל, ולשמירה על יכולותיה כנגד כל איום, מקרוב ומרחוק.

השיחה נערכה בעקבות ביקורת בלשכת ראש הממשלה, על אופי שיתוף הפעולה עם לשכת הנשיא בעניין התקדמות נושא הגרעין האיראני. החשש בישראל הוא כי ההסכם ייחתם בקרוב לאחר שהמשא ומתן הגיע לישורת האחרונה, ובישראל נערכים לתרחישים שונים בפעילות נגד איראן. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים