שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » רגע לפני אסון: שני מטוסי נוסעים כמעט התנגשו באוויר בקטמנדו
שלושה פקחי טיסה ושני טייסים הושעו מעבודתם בשדה התעופה בקטמנדו עד להודעה חדשה, לאחר שכמעט וגרמו לאסון תעופה בגלל טעות
מטוס של נפאל איירליינס | צילום: ויקיפדיה

גורמים רשמיים בנפאל דיווחו, כי שלושה פקחי טיסה הושעו ונפתחה ועדת חקירה לאחר ששני מטוסי נוסעים כמעט התנגשו באוויר בשבוע שעבר, כך דיווחו גורמים רשמיים ביום ראשון. על פי הדיווח, התקרית התרחשה ביום שישי, ה-24 במרץ, כאשר מטוס נוסעים של חברת התעופה אייר אינדיה ומטוס של חברת התעופה נפאל איירליינס המתינו לנחיתה בנמל התעופה הבינלאומי העמוס של קטמנדו.

דוברת רשות התעופה האזרחית של נפאל, ג'אגנת נירולה, מסרה כי הוקמה ועדת חקירה שתבדוק מה גרם לתקרית. לדבריה "פקחי הטיסה של נמל התעופה הבינלאומי טריבהובאן המעורבים בתקרית בין אייר אינדיה לנפאל איירליינס ב-24 במרץ, הושעו מעבודתם עד להודעה חדשה". עוד מסרה נירולה כי: "המטוס של אייר אינדיה, אשר המתין בגובה של 19,000 רגל עקב עומס נחיתות בנמל התעופה של קטמנדו, הנמיך לפתע והחטיא בקושי התנגשות במטוס של נפאל איירליינס, שטס בגובה 15,000 רגל". בנוסף, אמרה הדוברת כי: "בדומה להשעיית העובד, שלחנו מכתב לגוף הרגולטורי של התעופה האזרחית בהודו בבקשה לחקור את הטייס של אייר אינדיה ולנקוט בפעולות הנדרשות".

עוד מבחזית החדשות

נפאל ידועה לשמצה בענייני הבטיחות האווירית הבעייתיים שלה, והתקרית האחרונה אירעה פחות מחודשיים לאחר התרסקות מטוס במערב נפאל, בה נהרגו כל 72 הנוסעים שהיו על הסיפון. כלי התחבורה האווירית של נפאל ניזוקים מתאונות עקב תחזוקה לקויה. האיחוד האירופי אסר על כל חברות התעופה הנפאליות להיכנס למרחב האווירי שלו כתוצאה מבעיות הבטיחות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים