שיתוף
תגובות
יהדות » רבבות במסע הלווית מרן הגאון הרב שמעון בעדני זצוק"ל | שידור חי
ויהי בנסוע הארון
המונים מלווים את מסע הלוויתו של הגאון רבי שמעון בעדני זצוק"ל ברחובות בני ברק, בואכה בית העלמין ויזניץ' שם יטמן לצד רעייתו
מסע הלווייתו של מרן הגאון רבי שמעון בעדני זצוק"ל | צילום: מהרשתות לפי סעיף 27א

המונים מכל שכבות הציבור החרדי, מלווים את מרן הגאון רבי שמעון בעדני זצוק"ל, ראש מועצת חכמי התורה, ברח' ר' עקיבא, במסע הלוויה שיצא מבית מדרשו "תורה וחיים" ברח' ר' עקיבא 133 בדרכה לבית החיים ויזניץ' שם יטמן לצד רעייתו הרבנית.

את מסכת ההספדים פתח הגאון רבי משה מאיה חבר מועצת חכמי התורה שדיבר על גדלותו של מרן הגר"ש זצ"ל. לאחר מכן הספיד הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שסיפר שאביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל היה מתעניין מה היה אומר הרב בעדני בשיעוריו. הרב יוסף שיתף גם, שכשנבחר לרב הראשי היה מתייעץ איתו על שאלות קשות ברבנות.

עוד מבחזית החדשות

מסע הלווייתו של מרן הגאון רבי שמעון בעדני זצוק"ל | צילום: איחוד הצלה

בהמשך הספיד הגאון רבי שלמה בן שמעון גאב"ד נווה ציון שבכה בכי מר על פטירתו, הוא גם אמר י"ג מידות של רחמים יחד עם כל הקהל. לאחר מכן הספיד בבכי הגאון רבי שמואל בצלאל ראש ישיבת "פורת יוסף" והגאון הצדיק חכם ניסים בן שמעון שמכהן כרב בית המדרש בו היה הכולל של הגר"ש זצ"ל. בנוסף, ספד הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר רבה של ירושלים והגאון רבי מסעוד בן שמעון רבה של בני ברק שאמר כי "רבי שמעון הוא קרבן ציבור שהיה גדול מרבן שמו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים