שיתוף
תגובות
כללי » ראש ישיבת אמרי דעת בעד האחדות בצפת
ראש הישיבה הרב שאול גבאי שליט"א במסע חיזוק בצפון בירך את המועמד המוביל לראשות עיריית צפת יוסי קקון: "יש בך מעלה גדולה שזכית לעשות אחדות אנושית בין האנשים"
הגאון הרב שאול גבאי שליט"א עם המועמד לראשות עיריית צפת יוסי קקון | צילום: באדיבות המצלם

במהלך ביקורו של הגאון הגדול רבי שאול גבאי שליט"א ראש ישיבת אמרי דעת ונשיא איחוד הקהילות בצפון הארץ לקראת יום הדין, ביקר ראש הישיבה בעיר צפת והתארח בביתו של איש מירון הרב דוד חזן לשם הגיע המעומד המוסכם לראשות העיר צפת יוסי קקון להתברך לקראת השנה החדשה.

ראש הישיבה ציין בפניו כי זכה שעל ידו תרבה האחדות בעיר, בדבריו אמר "עצם זה שזכית לאחד את כולם יש בך מעלה גדולה. כתוב כי אתה סולחן לישראל ומוחלן לשבטי ישורון, למה כתוב סליחה לישראל ומחילה לישורון, ומה ההבדל ביניהם, ולמה כאן שבטי ובישראל לא כתוב שבטי", שאל הרב והסביר.

"יש מדרגה של מחילה ויש מדרגה של סליחה. מחילה זה לגמרי נקי,  סליחה זה לא לגמרי, אדם יכול לסלוח אבל עדיין יש קפידא. כמו שכתוב  סלחתי כדבריך וביום פוקדי ופקדתי. עם ישראל מקבל סליחה, אבל שבטי ישרון העשויים שורות שורות מקבלים מחילה. המדרגה של עם ישראל כשהם שורות שורות אבל בכל זאת כולם ביחד מאוחדים. יחד שבטי ישראל. אז זוכים למחילה לגמרי".

ראש הישיבה בירך את  יוסי קקון המועמד המוביל לראשות העיר צפת ואמר "זה שאתה מצליח לאחד את כל הכוחות אתה עושה אחדות אנושית בין האנשים בין השורות  בדרך כלל פוליטיקאים מחפשים לפלג ורק משנאה יש קולות, אבל אתה מגיע מתוך אחדות ואהבה. מפלגה זה פילוג ואתה ההפך מזה. תזכה לקדש שם שמיים".

בסיום העניק הרב את ספרו שערי דעת על ביאור תפילת ראש השנה למועמד יוסי קקון עם הקדשה חמה וברכה על פעולותיו הברוכים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים