שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש הממשלה בטקס הזיכרון לז'בוטינסקי: "גם אותו כינו מסוכן, פשיסט והיטלר"
ראש הממשלה נתניהו תקף את המחאה ואמר: "יש מי שמאמין שחק בעם שווה יותר" | על ז'ובטינסקי: מקים התנועה הרוויזיוניסטית "לא היה משלים עם סרבנות"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (שלישי) בטקס הזיכרון לזאב ז'בוטינסקי שהתקיים בהר הרצל בירושלים, ותקף את המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט. "יש מי שמאמין שחלק מהעם שווה יותר וחלק פחות", אמר. "הטענה המתריסה כי כל הטוב בישראל נעשה על ידי מחנה אחד אינה עומדת במבחן המציאות, ורומסת את ההקרבה היומיות, שלעיתים כואבת מנשוא, של יותר ממחצית העם".

"חלק מהציבור חרד משינוי שהוא חושב שעלול לקרות בעתידה של המדינה", אמר נתניהו והבטיח כי "אנחנו פועלים לתקן את חוסר האיזון שנוצר בין הרשויות, לעשות זאת באופן מדוד ואחראי, בחתירה להסכמה רחבה ככל האפשר".

עוד מבחזית החדשות

ראש הממשלה התייחס גם לאיומי אנשי מילואים להפסיק את התנדבותם בתגובה לרפורמה ואמר: "גם בזמנו של ז'בוטינסקי היו קווים שאותם לא חוצים. הממלכתיות שלו נותרה אמיתית, לא על תנאי ולא מזויפת. הוא לא היה משלים עם הסתה לסרבנות, לכל צד שהוא, שהיא סופו של הצבא, חותרת תחת יסודות הקיום ועלולה להחריב את הבית".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "בזמנו של ז'בוטינסקי כינו אותו "מסוכן, פשיסט והיטלר". מה שהטיחו בו אז לא נכון, ומה שמטיחים בנו היום לא נכון. אין עוול גדול מזה, והזמן יוכיח את זה" סיכם.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. כרגיל מזלזל בבוחריו ולמה? כי נעביר קו רציף על כולם ונגלה שהוא לא הנחיל להם אפילו בדל אידיאולוגיה של זבוטינסקי הוא לא היה מעז להגיע להפקרות לשחיתות לשיסוי לקיטוב בשם תורתו שלא לדבר על שרשרת חדלי האישים שהוא טיפח פה שנים
    זבוטינסקי גם היה מגיע לאזכרה של יצחק שמיר שלא זכה השנה אפילו להשתתפות של אף לא אחד מהם כולל הסגול עצמו
    בושה של ראש ממשלה מה יש להגיד עוד?
    ראינו כמה זבוטינסקי חשוב לכם אפילו לא היה צריך להרים כף יד אחת כדי לספור אתכם באזכרה שלו והוא בחר להגיד רק מה שיכול להוסיף שמן למדורה להעמיק את השבר
    אינך ראוי להיכלל בדור המנהיגים
    לך הביתה איש מביש

סגור לתגובות.

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים