שיתוף
תגובות
חדשות » ראשי המחנה הממלכתי נפגשו והודיעו: הולכים לאופוזיציה
היום שאחרי
ראשי המחנה הממלכתי, שר הביטחון, בני גנץ, שר המשפטים, גדעון סער וח״כ גדי איזנקוט נפגשו לדיון משותף ובסיומו הודיעו "מכבדים את החלטת הבוחרים"
בני גנץ, גדעון סער וגדי איזנקוט | צילום: דוברות המחנה הממלכתי

מפלגות הקואליציה מתכוננות ליום שאחרי, וראשי המחנה הממלכתי בני גנץ, גדעון סער וגדי איזנקוט נפגשו לדיון משותף ובסיומו הודיעו שילכו לאופוזיציה. 

ראשי המחנה הממלכתי, שזכה ב-12 מנדטים בבחירות אתמול, יצאו בהודעה משותפת ואמרו כי "בפני מדינת ישראל עומדים אתגרים גדולים עימם תתמודד ממשלה הנשענת על גורמים קיצוניים, החלטנו להמשיך ולבסס את המחנה הממלכתי כתנועה משמעותית במרכז הזירה הפוליטית. אנו מכבדים את החלטת הבוחרים, ולאחר הרכבת הממשלה, נשרת כאופוזיציה אחראית וממלכתית תוך שאנו ממשיכים לבנות את המחנה הממלכתי כאלטרנטיבה שלטונית".

גם במפלגת יש עתיד מכינים את הקרקע לחילופי שלטון, וראש הממשלה יאיר לפיד צפוי לשאת דברים עם קבלת התוצאות הסופיות. בינתיים, לפיד שהעדיף שלא לדבר היום עם עיתונאים, ביטל את נסיעתו לוועידת האקלים בשארם במצרים, מתוך הבנה שבעקבות התוצאות ראוי יותר שהנשיא יצחק הרצוג ייצג את ישראל. 

חבריו של לפיד שעד היום נמנעו מהבעת ביקורת מפורשת, אמרו היום בעקבות ההפסד כי. "הוא רצה להוביל את הגוש, אבל לא סיפק את הסחורה ופעל לאורך כל הדרך ביהירות", "לפיד טען לאורך כל הקדנציה שהוא יודע לתקשר עם המפלגות הערביות,אבל ברגע האמת הכול קרס, וגם קמפיין המפלגה הגדולה שלו היה מהלך חסר אחריות".

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. איזו ילדותיות. פשוט בושה. במקום לקחת אחריות כדי לאחד שורות לחיזוק מדינת ישראל והיציבות השלטונית בה, עושים חרם כמו תינוקות קטנים בשל שיקולי אגו אישיים בלבד. פשוט חרפה גדולה לכל אחד מהם. לא ראויים להיות מנהיגים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים