שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ראיסי בנאום תוקפני: "ישראל לעולם לא תוכל להתעמת איתנו"
נשיא איראן אבראהים ראיסי אמר ביום בנאומו ביחס לישראל כי היא "אינה יכולה להגן על עצמה" וכי "הישות הציונית אינה יכולה לספק לעצמה ביטחון"
נשיא איראן, איברהים ראיסי | צילום: Armin2210

נשיא איראן אבראהים ראיסי, תקף היום (שלישי) את ישראל וטען כי היא "אינה יכולה להגן על עצמה". לדבריו "הישות הציונית לא יכולה לספק לעצמה ביטחון, מכיוון שהתנאים שונים באופן משמעותי מבעבר".

לטענת ראיסי "היום ברור לכולם הסכמי שארם א-שייח', קמפ דייוויד ואוסלו אינם יכולים לספק לה ביטחון. הישות הציונית יודעת היטב שהיא לעולם לא תוכל להתעמת עם איראן".

עוד מבחזית החדשות

עוד טען ראיסי בנאומו כי חוסר היכולת של ישראל להתמודד עם הפלסטינים היא "ההוכחה שהאיומים של הישות הציונית ריקים מתוכן". ראיסי הזכיר את "הסדר העולמי החדש" וציין כי הדבר משרת את המאבק נגד ישראל.

השבוע דיווח העיתון "אל-אח'באר" הלבנוני, כי ראיסי צפוי לבקר בקרוב בסוריה, ובכך להיות הנשיא האיראני הראשון שעורך ביקור מסוג כזה מאז שנת 2010. על פי הדיווח, שתי המדינות עוסקות בהכנות לקראת הביקור, שנועד להיות חגיגי, בעיקר לאחר חידוש היחסים הדיפלומטיים בין איראן לסעודיה, וההתקרבות בין ריאד למשטר אסד.

מקורות המעורים בפרטים מסרו לעיתון, כי הביקור יהיה "יוצא דופן מבחינת תוצאותיו", ובמהלכו יכריזו על התחלתם של מספר פרויקטים כלכליים. עוד הוסיפו אותם מקורות, כי הביקור לא יתנהל באופן מסורתי, אלא יכלול גם סיורים בשטח. לדברי אותם מקורות, "נושא ההתנגדות יהיה מרכזי בתוכנית הביקור, אשר יכלול גם מסרים בעניין מוכנות הציר והחזון שלו, מעבר להיבט צבאי, לרבות סוגיות כלכליות ופיתוח".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים