שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "קץ הדמוקרטיה" מגיע לבני ברק: מחאה מחר מול ביתו של חה"כ גפני
מארגני המחאה הודיעו כי יפגינו מחר מול ביתו של ח"כ משה גפני בבני ברק "חוקי חמץ, כפייה ואפליה לא יקרו במשמרת שלנו" | לא ניתן לו להפוך אותנו לאיראן
חה"כ משה גפני | צילום: אתר הכנסת

מארגני המחאה נגד הרפורמה המשפטית הודיעו כי מחר בערב יפגינו מול ביתו של חה"כ משה גפני בבני ברק. אם המחאה תצא אל הפועל, זו תהיה הפעם הראשונה מאז החלה המחאה שתתקיים הפגנה ליד ביתו של ח"כ חרדי.

לדברי המארגנים, ההפגנה, תחת הכותרת "חרדים לדמוקרטיה", תהיה יריית פתיחה למהלך רחב היקף "נגד מעורבותם של חברי הכנסת החרדים בקידום חוקי ההפיכה המשטרית, ובראשם גפני שקרא לאחרונה "להוריד את בג"ץ" ומקדם ביתר שאת את חקיקת פסקת ההתגברות". הם הוסיפו כי הם מצפים מהמשטרה להיערך בהתאם ולאפשר להם לממש את חופש הביטוי וזכות המחאה, תוך שמירה על שלום המפגינים.

עוד מבחזית החדשות

בהודעה שפרסמו המארגנים נמסר כי "חבר הכנסת גפני הוא מאדריכלי ההפיכה המשטרית, לא פחות מלוין ומרוטמן. הוא מסית נגד בית המשפט העליון ושופטיו, ודוהר לעבר פסקת ההתגברות כדי לרמוס את בג"ץ, להפוך את ישראל למדינת הלכה חשוכה ולהנציח את עושק הקופה הציבורית ואי השוויון בנטל".

עוד הוסיפו המארגנים כי "אם גפני חושב שנשתוק מול הניסיון להפוך אותנו לאיראן, טעות בידיו. נגיע אליו לבני ברק ונבהיר לו שבתי דין רבניים לא ינהלו את המדינה, שחוקי חמץ והיוזמות ההזויות שלו לכפייה ואפליה לא יעברו במשמרת שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. העובר על חוק החמץ ומבריח חמץ לבית החולים דינו 6 שנות מאסר עם עבודת פרך וקנס של 18000 שח ( חי אלפי שח ) שיועברו לתמיכה בישיבה אנטי ציונית .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים