שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » קללת הטיטאניק: נמצאו שרידי הצוללת הנעדרת
משמר החופים האמריקאי הודיע ש"זו הייתה התפוצצות קטסטרופלית של כלי השיט" | החברה המפעילה "אנו מאמינים שאנשי הצוות אינם בין החיים"
הצוללת הנעדרת טיטאן | צילום: oceangate

גופותיהם של חמשת אנשי הצוות שהיו על ה"טיטאן" לא ימצאו לעולם באוקיינוס, כך הודיע ​​אמש (חמישי) משמר החופים האמריקאי לאחר שאישר ששברים של כלי השיט נמצאו במרחק של מאות מטרים מחרטום הטיטאניק אליה ירדו הצוללנים. הצוללנים מתו מוות מידי, וזאת לאחר ששילמו 250,000 דולר כל אחד כדי לראות את שרידי הטיטאניק בקרקעית הים.

רובוט צלילה שמופעל מרחוק גילה בקרקע האוקיינוס מצבור של שברים סמוך לשרידיה של הספינה טיטאניק, משמר החופים של ארה״ב אישר כי השברים הם של הצוללת. "זו הייתה התפוצצות קטסטרופלית של כלי השיט".

עוד מבחזית החדשות

הנוסעים שנספו באסון הם מנכ"ל חברת הצוללות OceanGate Expeditions סטוקטון ראש. המיליארדר הבריטי האמיש הארדינג. פול אנרי נרזו'לה, חוקר טיטאניק מצרפת שנחשב לאחד המומחים המובילים בעולם בתחום. שאהזאדה דאוד, איש עסקים פקיסטני ובנו סולימן בן ה-19.

חברת Oceangate שהפעילה את הצוללת, עוסקת בצלילה לשרידי הטיטאניק ולמערכת האקולוגית התת-ימית סביבה באמצעות מסעות שנתיים מאז 2021. בהצהרה שמסרה החברה נאמר כי: "הגברים האלה היו מגלי ארצות אמיתיים שחלקו רוח הרפתקה מובהקת ותשוקה עמוקה לחקור ולהגן על האוקיינוסים בעולם. אנחנו מתאבלים על אובדן החיים והשמחה שהם הביאו לכל מי שהם הכירו".

משמר-החופים האמריקאי הודיע כי נמצאו חמישה חלקים גדולים שונים, המעידים כי היו אלו שרידי הצוללת. השרידים נמצאו כ-1,600 רגל מקדמת הטיטאניק. עוד מוקדם לומר מתי התרחש הפיצוץ. המצופים הסונאריים לא איתרו "אירועים קטסטרופאליים" ב-72 השעות בהן נפרסו במים. עוד הודיעו כי ימשיכו לחקור את האזור.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים