שיתוף
תגובות
כלכלה » קופה ממוחשבת לעסק
עסק דיגיטלי
קופות ממוחשבות מאופיינות בממשקים נגישים שלא דורשות ידע נרחב מעבר לכמה שעות התלמדות על מנת לתפעל אותן
קופה ממוחשבת לעסק | צילום: FREEPIK

אם ברשותכם עסק או חנות הגיע הזמן להתקדם לעתיד ירוק יותר, אקולוגי יותר. במקום לנהל מעקב אחרי מוצרים ולקוחות בטבלאות אקסל ובקלסרים גדולים, במקום להוציא חשבוניות מיותרות. תוכלו להתחדש עם קופה ממוחשבת לעסק. קופה ממוחשבת לעסק עובדת על ענן כך שתוכלו להתחבר אליה בכל זמן ומכל מקום.

אם אתם נמצאים בחופשה משפחתית או לוקחים יום מחלה ורוצים לדעת מה קורה בעסק שלכם; כמה לקוחות ביקרו, כמה עסקאות נסגרו ואילו מוצרים חסרים במלאי באמצעות קופה ממוחשבת לעסק תוכלו לעשות זאת בקלות. באמצעות לחיצת כפתור תוכלו להוציא את המידע שאתם צריכים בכל רגע נתון.

ניתן להשתמש בקופות ממוחשבות לסליקה לעסקים במגוון תחומים כמו: בתי הארחה, מלונות, בתי קפה ומסעדות, בחנויות קמעונאיות ועוד.

קופה ממוחשבת ב-2022 מגיעה עם מסך טאצ’ צבעוני ומהודר וכל הפונקציות שנדרשות כדי להפוך את החיים שלכם לקלים יותר ושתוכלו לעבוד בראש שקט.

יתרונות קופה ממוחשבת לעסק

עליכם לדעת כי לקופה ממוחשבת לעסק יתרונות רבים, רכישה של קופה ממוחשבת לעסק היא בחירה נכונה ואחת המפתחות להתפתחות עסקית והצלחה, אם קופה ממוחשבת אתם יודעים שהכל מתועד ונגיש.

להלן כמה מן היתרונות של קופה ממוחשבת לעסק שלכם:

ניהול מלאי – יכולת מעקב אחרי הסחורה שלכם, כמה מוצרים נשארו וזמינים למכירה, כמה נמכרו, האם צריך להזמין מחדש.

ניהול ספקים – בקופה ממוחשבת תוכלו למצוא את כל המידע על הספקים שלכם. כתובות, כתובות מייל, טלפונים, מספר ח.פ ועוד.

שליחת ניוזלייטרים – באמצעות קופה ממוחשבת תוכלו לשלוח ניוזלייטר בקלות ללקוחות שלהם וליידע אותם במבצעים או במוצרים חדשים שקיבלתם לחנות.

תמיכה בתקן מחמיר – באמצעות קופה ממוחשבת תוכלו לשלם בקלות עם כל אמצעי תשלום.

הזמנת סחורות – עם קופה ממוחשבת תוכלו להזמין סחורות לעסק בקלות ובמהירות באמצעות לחיצת כפתור, דבר שיחסוך לכם טלפונים מיותרים.

טכנולוגיית ענן – קופה ממוחשבת נמצאת בענן כך שלא משנה היכן אתם נמצאים, תוכלו להתחבר לאינטרנט ולשלוף את כל המידע שאתם צריכים.

ניהול עובדים – באמצעות קופה ממוחשבת תוכלו לנהל את העובדים שלכם בקלות, תוכלו לעדכן מידע אודותיהם: פרטים אישיים, מתי התחילו לעבוד, ימי חופש ועוד. יתירה מזו תוכלו לעקב אחרי זמני העבודה של העובדים שלכם ומכירות.

ביטולים – מעקב קל יותר ונגיש אחרי ביטולים של עסקאות.

אינטגרציה בין המחלקות השונות – תוכלו לשלוח הזמנות למחלקות השונות: למחסן, למטבח, להנהלת חשבונות ועוד.


המאמר נכתב בשיתוף דניאל זריהאן

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים