שיתוף
תגובות
חדשות » צעד תקדימי: השרה שקד פועלת לגרש משפחות מחבלים
המלחמה בטרור
שרת הפנים, איילת שקד פנתה לשר לביטחון הפנים עמר בר-לב, בבקשה לגרש את קרובי משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים
פיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים | צילום: משטרת ישראל

בפיגוע הדריסה משנת 2017 נרצחו ארבעה חיילי צה"ל, ונפצעו 18 אנשים. שרת הפנים איילת שקד, הורתה לשלול לאלתר את מעמדם זאת לאחר האישור מבית הדין לעררים.

בבקשה שהוגשה לשר לביטחון הפנים עמר בר-לב, מבקשת השרה שקד, לגרש את שבע בני המשפחה שמעמדם נשלל, בטענה כי אין כל עילה חוקית לשהותם בישראל וככל שהם נמצאים בשטחה כעת, הרי הם שוהים שלא כדין ויש להרחיקם בהתאם לחוק הכניסה לישראל.

בעוד שדברים אלו תקפים לכל שוהה שלא כדין, במקרה הזה קיימת חשיבות רבה במיוחד להרחיקם באופן מידי על מנת להשיג את תכלית ההחלטה ופסק הדין- להרתיע מחבלים פוטנציאליים מביצוע מעשים דומים.

בתקופה ביטחונית זו, דחיפות הפעולה מקבלת משנה תוקף, שכן מחובתנו כלפי אזרחי מדינת ישראל היא לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת להגן על הציבור פני הטרור הרצחני שמאיים להרים את ראשו.

כידוע, האחריות הביצועית על הרחקת שוהים שלא כדין תושבי יהודה ושומרון מונחת על כתפי משטרת ישראל ומשמר הגבול ועל כן, השרה פנתה לשר לביטחון הפנים האמון על כוחות הביטחון על מנת שיפעלו לגרש את קרובי המשפחה של המחבל באופן מידי.

לדברי שקד: ״בצעד תקדימי שאזרחי המדינה ובראשם משפחות שכולות מחכים לו שנים רבות, אני פועלת לגירוש משפחות מחבלים. אחרי ששללתי את מעמדן, כעת אני ממשיכה לפעול ולדאוג שהן לא יהיו כאן.

זו חובתי כשרת פנים בממשלת ישראל, להמשיך להילחם עבור המשפחות השכולות ועבור יקיריהן ששילמו את המחיר הכבד של הטרור. מדינת ישראל צריכה להילחם בטרור בכל האמצעים העומדים לרשותה והגיע זמן להשתמש גם בכלי זה לצורך הרתעה"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים