שיתוף
תגובות
חדשות » צוות חירום של היישוב החרדי בבנימין הציג ההיערכות ביטחונית
דואגים לביטחון
מח"ט בנימין והנהלת מועצת בנימין נועדה עם צוות החירום היישובי בתל ציון, שם הוצגו הפעולות שנעשות בימים אלה במטרה להגביר את הבטחון ביישוב
תגיות: ,
צוות החירום ביישוב החרדי "תל ציון" | צילום: באדיבות המצלם

נציגי צוות החירום הישובי ביישוב החרדי "תל ציון" שבבנימין ערכו פגישה ארוכה במיוחד עם מח"ט בנימין, צוות הפיקוד הבכיר, סגן ראש המועצה רפול אנגל, קב"ט המועצה מני בלונדר, נציגי הנהלת המועצה, הרשב"צ ונציגי הביטחון היישובי מתוך מטרה לחדד את נהלי הבטחון ולהציג את ההיערכות הביטחונית בגזרה בעקבות המלחמה.

במהלך הפגישה המח"ט עדכן את המשתתפים בנוגע לתחקורים והפקות לקחים שנעשו במועצה לאחר ימים ארוכים של למידת אירועי טבח שמחת תורה ביישובי וקיבוצי עוטף עזה. בנוסף, הוא סקר בפני המשתתפים את היערכות היישוב, כאשר בין היתר פרסו כוחות מתוגברים מסביב ליישוב לצורך פטרולים, מארבים, תצפיות ועוד.

בדבריו הוא ציין ואמר כי, "יש כוחות מתוגברים מאוד בגזרה שלנו. לא תמיד רואים אותם בתוככי היישוב כי הם במשימות ותרגולים בגדרות, אך תדעו שהם נמצאים כאן וערוכים לכל תרחיש".

עוד מבחזית החדשות

במהלך הפגישה צויין כי הוקצו נשקים ארוכים לטובת תושבים יוצאי צבא לאבטחת המרחב האישי. התושבים שזכאים לקבלת נשק ארוך יקבלו הודעה בנושא. במהלך הפגישה אף חודד כי במקרה של שמיעת ירי יש להתרחק מהמרפסות ויש להישמע להוראות הבטיחות. עוד צוין כי גם במקרה של הפסקת חשמל מערכות הבטיחות והצילום ממשיכים לתפקד ע"י גנרטורים.

במהלך הפגישה עם צוותי החירום היישובי צויין עוד כי הצבא שוקד בימים אלה על אפשרויות נוספות לצורך הגברת תחושת הבטחון כמו לדוגמא הארת הוואדי וכיוצא בזה. כמו כן בשיתוף המועצה תיבדק אפשרית של חיבור צופרי השבת למערכת האזעקה.

צויין עוד כי בימים אלה אין כניסת פועלים ערביים מהשטחים ליישוב אם כי רק ערביים ישראלים שנכנסים תחת מגבלות ולאחר בידוק. כמו כן, הצבא מבצע סידורים במחסום ליל ובעוד נקודות וזאת ע"מ לנטר גורמים עויינים על הצירים ולהגברת תחושת הביטחון בכבישים. 

בסיום המפגש צוין כי תושבי היישוב זכאים לנשק והם מוזמנים להגיש בקשות לרישיון. כמו כן צוין כי צוות החירום היישובי (צח"י) מעוניין לעבות את הצוות ולשם כך דרושים מתנדבים ומתנדבות בתחומים רבים ומגוונים. את ההודעה חתם לייזר היימן, יו"ר צח"י יחד עם מנהלת תל ציון בברכת "איש את רעהו יעזור ולאחיו יאמר חזק".

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ אמר כי, "מאז תחילת המלחמה הגברנו והכפלנו בכוח אדם ובציוד את מערך הביטחון ביישובים. הצבא הוסיף כלי נשק וחיילים רבים והמוכנות ברמה גבוהה. אנחנו פועלים לשפר את מוכנות היישובים כל העת. אנחנו חזקים מאד ובע"ה דוחפים את הצבא לניצחון מוחץ והשמדת כל אוייבנו עד האחרון שבהם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים