שיתוף
תגובות
חדשות » צה"ל תקף 3 יעדים בדרום לבנון: אותרו משגרים עם רקטות מוכנות לשיגור
התקשורת בלבנון דיווחה כי צבא לבנון איתר משגרים מוכנים לשיגור לעבר שטח ישראל | יוניפי"ל: "שני הצדדים הבהירו לנו – לא מעוניינים במלחמה"
נזקי תקיפת צה"ל

צה"ל תקף הלילה (חמישי) 3 יעדים בדרום לבנון כתגובה על ירי 34 רקטות אתמול ליישובי הצפון. צבא לבנון דיווח הבוקר כי איתר מספר משגרים עם רקטות שהיו מוכנות לשיגור לעבר ישראל.

המשגרים אותרו במארג' עיון מול מטולה ולא ביעדי התקיפה של צה"ל. אתמול בוצע ירי המרגמות למטולה מעיירה זו. החמאס תכנן ככל הנראה להוציא לפועל שיגורים מכמה זירות במקביל.

עוד מבחזית החדשות

בתמונות מלבנון ניתן לראות משגר רב-קני, בשונה מרוב המקרים שבהם התבצעו שיגורים ע"י פלסטיניים או חמאס בלבנון. עד היום היה מדובר במשגרים בודדים שיכולים לשגר רקטה אחת בלבד בכל פעם. בלבנון מציינים שבאזורי חמאס וחיזבאללה קיימת כעת רגיעה.

יעדי התקיפות של צה"ל בלבנון הלילה היה 3 מטרות תשתית באזור רשדיה, האזור שממנו בוצע הירי אתמול ליישובי הצפון.

בצה"ל מדגישים שאין שינוי בהנחיות לעורף וכי הם רואים בלבנון את האחראית לירי משטחה. "לא נאפשר לחמאס לפעול ממרחב לבנון", מסר הבוקר דובר צה"ל בתדרוך שקיים נוכח ההסלמה בשתי החזיתות.

יוניפי"ל, כוח האו"ם בלבנון, מסר שישראל עדכנה אותו זמן קצר לפני שביצעה את התקיפות במדינה, וכי "מיד לאחר מכן נשמעו פיצוצים". ראש המשימה ומפקד הכוח של יוניפי"ל, האלוף ארולדו לאזארו, בהודעה שפרסם הלילה כתב לאזארו כי הוא "מדבר עם הרשויות משני צדי הקו הכחול". בהודעה גם נאמר כי "שני הצדדים אמרו שהם לא רוצים מלחמה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים