שיתוף
תגובות
חדשות » צה"ל נערך להיכנס לשכונת זייתון בעזה | הרס רב ביעד התקיפה אמש בלבנון
הסלמה בצפון
ובשעה זו: הצבעה דרמטית במועצת הביטחון של האו"ם על הצעה להפסקת אש בלחימה בעזה

רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה על תקיפה ישראלית בעיירה בלידא שבדרום המדינה. צה״ל אישר: כוחות צה"ל תקפו מטרות טרור בשטח לבנון דובר צה"ל אישר כי מטוסי קרב תקפו תשתית טרור במרחב בליידא ומספר מבנים צבאיים במרחבים עייתא א-שעב שהיו בשימוש ארגון הטרור חיזבאללה.

מוקדם יותר היום צה"ל הודיע שמטוסי קרב תקפו מטרות טרור של חיזבאללה בחמישה מרחבים שונים בשטח לבנון. בתיעוד נראה ההרס הרב שנגרם לאותם אזורים. לתקיפות צה"ל קדם ירי טיל נ"ט של חיזבאללה לעבר רכס רמים שבמרחב מרגליות.

לפני זמן קצר הותקף מבנה צבאי נוסף במרחב כפר כילא, שבו זוהו מספר פעילים. כוחות צה"ל תקפו מרחבים נוספים בשטח לבנון. מוקדם יותר זוהו מספר שיגורים למרחבים משגב עם ומרגליות, אין נפגעים.

בתוך כך החל הדיון במועצת הביטחון של האו"ם בנושא המלחמה בעזה, שלאחריו תתקיים ההצבעה על הצעת אלג'יריה הקוראת להפסקת אש מיידית. כזכור, ארה"ב כבר הצהירה כי תטיל וטו על ההצעה ותביא לשולחן הצעה משלה, במהלך שמסמן כי הבית הלבן מתחיל לאבד את הסבלנות ולהתייאש מנתניהו וממשלתו.
לפי הטיוטה שתגיש שגרירת ארה"ב באו"ם לינדה תומס גרינפילד, ההחלטה קוראת להפסקת אש, אוסרת על הקמת אזור חיץ ומתנגדת למבצע גדול ברפיח ש"יפגע באזרחים". תומאס גרינפילד אמרה כי המדינה מתנגדת להצעה שהוגשה על ידי אלג'יריה, כי היא מנוגדת להצעה שעליה עובד הבית הלבן, "שתביא לתקופה מיידית ומתמשכת של שקט לעזה למשך שישה שבועות לפחות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים