שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל: נעצרה חוליית המחבלים שביצעה את פיגוע הירי בצומת אלמוג
במהלך המעצר פתחו המחבלים באש נגד כוחות צה"ל | כוחות הביטחון השיבו אש והרגו מספר חמושים | אין נפגעים לכוחותינו
נשק שנתפס | צילום: דובר צה"ל

לפחות חמישה מחבלים נהרגו הלילה (ראשון) בחילופי אש עם כוחות הביטחון, במהלך פעילות של צה"ל ושב"כ למעצר חוליית חמאס שהסתתרה באזור מאז הפיגוע בצומת אלמוג לפני כשבועיים.

מטרת המבצע הייתה לעצור את חוליית הטרור של חמאס שביצעה את פיגוע הירי לעבר המסעדה בצומת אלמוג בשבת לפני כשבועיים. כזכור, בניסיון הפיגוע הגיעו שני מחבלים חמושים בנשק ואפודים לפתח המסעדה בה שהו באותו זמן כ-30 סועדים, כדי לבצע רצח המוני. למרבה המזל בשל מעצור בנשקים לא הצליחו המחבלים לבצע את זממם והם נמלטו לכיוון יריחו.

עוד מבחזית החדשות

מידע מודיעיני מדויק של שב"כ ואמ"ן העלה כי החמושים מתבצרים בדירת מסתור במחנה הפליטים עקבת ג'בר סמוך ליריחו. גם בשבת בבוקר התקיימה באופן חריג ,פעילות של שב״כ וצה"ל בניסיון להביא למעצרם, אך המפגעים לא היו בין העצורים. מאז נמשכו המאמצים לאיתור חברי החולייה.

במהלך הפעילות, זיהה כוח מגדוד לביאי הבקעה מספר חמושים ובמקום התפתחו חילופי אש. הכוח הצליח לנטרל את המחבלים שחלקם היו מעורבים בפיגוע בצומת אלמוג. אין נפגעים לכוחותינו.

משרד הבריאות הפלסטיני טען כי שלושה אזרחים נפצעו מירי ישראלי, אחד מהם באורח קשה. הפלסטינים אמרו כי מדובר ב"מבצע רחב שלא חוו קודם לכן", והגדירו אותו כ"טבח". הם טענו כי במהלך העימותים הופל כטב"ם צה"לי קטן שהועלה באש לאחר מכן. לפחות שני אנשי חמאס עצרו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים