שיתוף
תגובות
חדשות » צה"ל מיפה את בית המחבל שסייע ברצח האחים יניב | צפו
תיעוד מדהים
כוחות הביטחון נכנסו לשכונת מסאכן שאביה בשכם לקראת הריסת בית בנו של עבד אל-פתאח חרושה, שרצח את האחים הלל ויגל יניב בחודש פברואר האחרון
תגיות: ,
מיפוי בית המחבל | צילום: דובר צה"ל

כוחות צה"ל מיפו לפנות בוקר (שני) בשכונת מסאכן שאביה בשכם את ביתו של המחבל שרצח את האחים הלל ויגל יניב בחווארה. במהלך הפעילות התפתחו עימותים אלימים בין כוחות הביטחון לחמושים, שכלל יידוי אבנים, זיקוקים ובקבוקי תבערה לעברם, וכן ירי לעבר הלוחמים שהשיבו באש. מחילופי האש נהרג חמוש. אין נפגעים לכוחות הביטחון.

מיפוי בית המחבל בשכם | צילום: דובר צה"ל

עוד מבחזית החדשות

הלוחמים, שמיפו את בית המחבל לקראת הריסה, עזבו את השכונה כאמור ללא נפגעים, אך נזק נגרם לכלי רכב צבאיים. מדובר בחאלד חרושה, בנו של עבד אל-פתאח חרושה, המחבל שרצח את האחים יניב בחודש פברואר האחרון וחוסל תשעה ימים לאחר מכן. על פי שרותי הבריאות הפלסטינים, מהמקום פונו שני נפגעים, אחד מהם, סאלח סברה מת מפצעיו.

הפיגוע שבו נרצחו האחים יניב התרחש כאמור בחודש פברואר. בפיגוע בוצע ירי לעבר רכבם. על פי החשד, חרושה הגיע לחלון הרכב וירה לעבר השניים באמצעות אקדח מטווח אפס. לאחר הירי, התנגש רכבם של הנפגעים במכוניות אחרות במקום כולל בזו של ראש מועצת בית אל. כוחות צה"ל ניהלו מרדף אחר חרושה, שכאמור נלכד אחרי מספר ימים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים