שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פתח תקווה נערכת להצפות ושיטפונות מהגשם
בעוד מועד
ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג קיים דיון מיוחד והעביר הנחיות כחלק מהיערכות להצפות אפשרויות ואירועי חירום כתוצאה ממי גשמים עזים שעשויים להגיע בחורף הקרוב
בניית אגני ניקוז חדשים בפתח תקווה | צילום: דוברות העירייה

נערכים לשיטפונות: ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג הנחה את הגורמים הרלוונטיים ברשות, להיערך לקראת מזג אוויר סוער וגשמים עזים וביקש לקדם עבודות תשתית שייקלו על קליטת מי הגשמים וימנעו הצפות כפי שקרה בעבר.

בשבועות האחרונים בוצעו עבודות לניקוי קולטנים, עבודות גיזום של ענפים הנוטים ליפול ועצים הצומחים תחת חוטי חשמל, תקינות רמזורים, איסוף גרוטאות ואשפה, חיזוק שלטים וכדומה.

אתמול עדכנה העירייה כי היא קיימה ישיבה עם מפקדי תחנת כבאות והצלה פתח תקוה על מנת לחזק את שיתוף הפעולה עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה לקראת אירועי קיצון בחורף הקרוב, במידה ויקרו, כפי שנעשה גם בשנים האחרונות.

כמו כן, ניתנו הנחיות לכוננים להיות ערוכים במידת הצורך ועפ"י התחזיות עם מנופי גיזום, מכונות טיאוט, טרקטורים וגנרטורים לחירום. המוקד העירוני 106 הפועל 24/7 יערך לתגבור במידת הצורך, וכך גם השיטור העירוני, הפיקוח, אנשי אגף הביטחון ואנשי הרווחה.

"בשנתיים וחצי האחרונות ביצענו עבודות תשתית במיליוני שקלים ברוב אזורי העיר במטרה לשפר את מערכות הביוב והתיעול ולמנוע הצפות בזמן הגשמים. במקביל הקמנו שבעה אגני ניקוז במקומות בהם היו הצפות בשנים הקודמות ואנו מאמינים שזה יקדם את הפתרון לניקוז הגשמים וימנע הצפות", אמר ראש העיר רמי גרינברג. "אנו עושים כל שניתן, בכלל התחומים על מנת להיות ערוכים לימים הגשמים. אני מבקש גם מהתושבים להיערך לגשמים ולרוחות העזות. לנקות את המרזבים, להימנע מלהוציא בימים הסוערים גזם וגרוטאות, לחזק דודי שמש בגג, לקשור כל ציוד העלול לעוף מהגג או מהמרפסת ולהצטייד בתאורת חירום".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים