שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 'פתחון לב' אירחה את סיעת ש"ס במרכז הלוגיסטי
לאור העלייה בביקוש
דרעי: "באנו להזדהות ולסייע למשפחות נזקקות לקראת חג הפסח". | מנכ"ל 'פתחון לב', אלי כהן: "מיזם תווי המזון שהוביל דרעי הוא הפרויקט החברתי הגדול בתולדות ישראל"
סיעת שס בפתחון לב | צילום: עמי ארליך

מפלגת ש"ס קיימה היום (ב') את ישיבת הסיעה שלה במרכז הלוגיסטי של ארגון "פתחון לב" בראשון-לציון ובסופה חברי המפלגה ובהם יושב הראש הרב אריה דרעי, סייעו באריזת מזון המחולק למשפחות נזקקות, קשישים, שורדי שואה, עולים חדשים ואחרים. לאור העלייה של 30% בביקוש לסלי מזון לקראת חג הפסח, נרשמת תכונה רבה במרכזי הסיוע של "פתחון לב" הפרוסים ברחבי הארץ, ובארגון עומלים יום וליל בכדי לספק את המענה למבקשי הסיוע.

יו"ר ש"ס, אריה דרעי אמר: "באנו לכאן כדי להזדהות ולסייע. אנחנו בתקופה לא פשוטה, עברנו שנתיים של קורונה שכל עם ישראל סבל, אבל מי שסבל הכי הרבה, כרגיל, הם אלו שאין להם. היה קפאון מוחלט בכל נושא הבטחון התזונתי והם נשארו לבד. הייתה לי הזכות להרים את מיזם כרטיסי המזון בצורה מכובדת שכיבדה את כל ה-354 אלף משפחות ולהשקיע בכך 700 מיליון ש"ח.

"עד היום, היכן שאני הולך, שואלים אותי איפה הכרטיסים והאם אפשר להמשיך את הפרויקט. ולכן אנחנו בש"ס קיבלנו החלטה, שאחת מהדרישות שלנו בהקמת הממשלה תהיה החזרת כרטיסי המזון באופן קבוע ומסודר, והשבת הבטחון התזונתי לאזרחי ישראל. אני רוצה להודות לכל אלו שסייעו במהלך, שרי ממשלה ופקידים, חברי כנסת וכמובן ארגון פתחון לב שעשו הכל באופן מקצועי ושוויוני".

מנכ"ל "פתחון לב", אלי כהן, הוסיף: "כבוד גדול עבורנו שסיעת ש"ס הגיעה לכאן, ערב חג הפסח, ואני רוצה להודות לכם על כך. חיפשתי בהיסטוריה מתי הגיעה סיעה שלמה בכנסת לסייע לארגון חברתי בערב החג ולא הצלחתי למצוא. ולכן זה לא טריוויאלי ואפילו היסטורי. בכל הנוגע לפרויקט המשותף של חלוקת תווי המזון שהתקיים בתקופתך, הרב דרעי, כשר הפנים – אני לא חושב שבמהלך כל תקופת הקורונה היה פרויקט חירום שעבד בצורה כל כך טובה ויעילה, והגיע ל-95 אחוזי הצלחה כמו הפרויקט הזה.

"מדובר בתקציב של 700 מיליון שקל שנועד לכל עם ישראל ולזה אני קורא שותפות אמיתית, ובעיני הוא היה הפרויקט החברתי גדול בתולדות ישראל. על אף הפעולה המבורכת של שר הרווחה, מאיר כהן, שהגדיל את סכום התמיכות בסלי מזון ואף הכניסו לבסיס התקציב, לראשונה בתולדות המדינה, צריך להבין שהסכום איננו מספיק. ולכן חיבור בין תקציב זה לפרויקט תווי המזון הוא היעד שאליו אנו צריכים לכוון. על רקע הדברים הללו, התרגשתי לשמוע את התחייבותו של יו"ר ש"ס, הרב אריה דרעי, להחיל את החזרת פרויקט תווי המזון כדרישת חובה לכניסה לממשלה עתידית ואני רואה בכך בשורה אדירה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים