שיתוף
תגובות
חדשות » פרסום חריג מהמשטרה: "D.N.A של המחבל מירושלים נמצא על האקדח שנחטף מהשוטר"
הממצא החדש פורסם לאחר שמקורביו של מוחמד אלעסיבי טענו כי לא ניסה לחטוף נשק מהשוטרים וכי נורה לשווא | המשטרה: "הכוחות פעלו בגבורה ובחירוף נפש והצילו את חייהם"
אקדח | צילום: sarun_J, שאטרסטוק

בליל שבת התרחש ניסיון פיגוע בעיר העתיקה בירושלים, שעורר קרב גרסאות בין המשטרה לבין משפחת המחבל שנוטרל בפיגוע. בעוד השוטרים טענו כי מוחמד אלעסיבי ניסה לחטוף מהם אקדח ולבצע פיגוע, משפחתו טענה שהוא לא מחבל וכי הוא נורה שלא בצדק. כעת, מבדיקה שמציגה המשטרה, עולה כי הדי אן אי של המחבל נמצא על האקדח המשטרתי שאותו חטף מהשוטר.

מאז פיגוע הירי, הופצו ברשתות החברתיות וגם בחלק מכלי התקשורת גרסאות שקריות ביחס לאירוע, ומתכחשים עד לרגע זה לעובדה שמדובר בפיגוע ירי שבו מחבל כמעט ורצח שוטרים שהגנו על חייהם כאשר חשו בסכנת חיים ממשית.

עוד מבחזית החדשות

המשטרה עדכנה כי בדיקה שערך המכון לרפואה משפטית, מצא על אקדחו של השוטר שרידי D.N.A של המחבל, בין היתר, בפס הדריכה של האקדח ועל גבי ידית האחיזה.

ממצא זה מתווסף לעדויות השוטרים מיד לאחר הפיגוע, ולראיות נוספות, שמדובר באופן חד משמעי בחטיפת נשק ובפיגוע ירי, בדיוק כפי שדווח בליל הפיגוע.

מהמשטרה נמסר: "לצערנו גם כעת יהיה מי שימשיך להתכחש ולהכחיש את העובדה שמדובר בפיגוע. השוטרים פעלו בגבורה ובחירוף נפש והצילו את חייהם בכך שנטרלו את המחבל. מדובר בממצא נוסף, פורנזי וחד משמעי, שמלמד על השתלשלות הפיגוע, בדיוק כפי שדווחה ע״י כל השוטרים שהיו בזירת האירוע וכפועל יוצא דווחה גם ע״י המשטרה לציבור הרחב״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים