שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פרנקפורט: כאוס בנמל התעופה בעקבות הצפות של מסלולי טיסה
מזג האוויר "השתגע"
70 טיסות בוטלו | נוסעים רבים נתקעו בתוך המטוסים מבלי יכולת לצאת מהם | רבים אחרים נאלצו להעביר את הלילה בנמל התעופה
הצפות סמוך למטוסים בנמל התעופה בפרנקפורט | צילום: רשתות

נמל התעופה בפרנקפורט מושבת לחלוטין עקב הצפות ושיטפונות בגרמניה שהחלו אתמול (רביעי) בשעות הלילה. מסלולי הטיסה הוצפו לחלוטין, והותירו נוסעים רבים תקועים בתוך המטוסים ללא יכולת יצאת מהם. נוסעים אחרים נאלצו להעביר את הלילה בנמל התעופה, כאשר כ-70 טיסות בוטלו לחלוטין ו-23 טיסות נוספות הופנו לשדות תעופה אחרים.

כלל הנוסעים נקראו להגיע מוקדם לנמל התעופה, לאחר שמזג האוויר הקיצוני גרם לכאוס של ממש בתנועת הטיסות. בשל הגשמים העזים, הטיפול הקרקעי במטוסים הופסק למשך שעתיים. סרטונים רבים שפורסמו ברשתות החברתיות על ידי נוסעים שנתקעו הראו את המטוסים עומדים במים, בעוד ברקים מכים מעליהם.

עוד מבחזית החדשות

השירות המטאורולוגי הגרמני הוציא אמש אזהרת מזג אוויר חריגה, שחזתה סופות רעמים כבדות בכל המרחב העוטף את העיר הגדולה שבמרכז גרמניה. הגשמים העזים, שאינם שכיחים בתקופת הקיץ, היכו בחלקים נרחבים מדרום, מערב ומרכז גרמניה. בעיר גלסנקירכן, שנמצא מערבה משם, חילצו שירותי הכבאות אנשים ממכוניותיהם לאחר שכמה כבישים הוצפו במי השיטפונות.

גם היום צפויים הגשמים להימשך, וייתכן כי גם ההצפות יחזרו, אך לפי התחזית ההיקף יהיה חלש יותר. "בשל מזג האוויר הקיצוני של אמש, יחולו שינויים בלוח הטיסות לאורך היום", נמסר מנמל התעופה של פרנקפורט הבוקר. הנוסעים נקראו ליצור קשר עם חברת התעופה שלהם ולבדוק את זמני הטיסה המעודכנים לפני היציאה לנמל התעופה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים