שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פרופ' אש חתם על הצו לחיסון תלמידים בבתיה"ס
הסאגה הסתיימה
החתימה של אש הביאה לסיום הסאגה, בתום קרבות שהתנהלו בנושא בשבועות האחרונים בין משרד הבריאות לבין שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, שהביעה התנגדות נחרצת בנושא
מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש | צילום: משרד הבריאות

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש חתם היום (ד') על הצו שמאפשר חיסון תלמידים בבתי הספר במהלך שעות הלימודים, בכפוף לאישור הורים כתוב. החתימה של אש נחשבת למכריעה, בתום קרבות שהתנהלו בנושא בשבועות האחרונים בין משרד הבריאות לבין שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, שהביעה התנגדות נחרצת לחיסונים בשעות הלימודים.

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רז נזרי, אמר הבוקר לגל"צ בנושא: "הצו שיאפשר חיסונים בבתי ספר ייחתם בשעות הקרובות. מנכ"ל משרד הבריאות יוכל להורות לצוותי רפואה להיכנס לבתי הספר, גם בשעות הלימודים… הוא לא כפוף להחלטת שרת החינוך".

בשל החתימה, כבר ממחר יינתנו חיסונים במוסדות החינוך החרדיים, שבהם כבר נפתחה שנת הלימודים. "מנהל מוסד ובעל מוסד יאפשרו לצוותים רפואיים מטעם משרד הבריאות להיכנס לחצרי המוסד בשעות שבהן מתקיימים לימודים, לצורך מתן חיסונים נגד קורונה לתלמידי המוסד ועובדיו", נכתב בצו שעליו חתם פרופ' אש.

כזכור, עימות חריף נרשם ביום שני במהלך דיון על סוגיית מתן החיסונים נגד נגיף הקורונה בבתי הספר, במהלכו הרים ראש הממשלה נפתלי בנט את קולו על שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, כך פורסם בחדשות 12.

לפי הדיווח, אחד מהנוכחים בדיון אמר כי "ראש הממשלה התפוצץ על שרת החינוך". בדיווח נאמר כי במהלך הדיון, נציגי משרד הבריאות הציגו את הנתון שלפיו עד עכשיו רק 35% מבני הנוער התחסנו. לאחר מכן שאשא-ביטון ומנכ"ל משרדה יגאל סלוביק אמרו בתגובה כי "אין לנו בעיה שתחסנו, אנחנו רק נגד חיסונים בשעות הלימודים. אנחנו לא חושבים שמנהלי בתי ספר ומנהלי המחוזות צריכים לעסוק בזה".

בתוך כך דווח כי בתחילת השבוע – יתקיים דיון חינוך אצל ראש הממשלה לבקשת שרת החינוך השרה שאשא ביטון, בו ישתתפו נציגי הורים ומורים, הדיון יתמקד במתווה החינוך וחיסונים בבתי הספר.


הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. זה שנגמר הסיפור עם מדינת ישראל עכשיו גם נגמר הסיפור עם החינוך החרדי שבלי שום קשר אף פעם לא היה חרדי , אבל עכשיו זה כבר זהו…
    כל מה שקשור לממשלה נגמר הסיפור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים