שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » פרופיל אלומיניום לפרגולה
מאוד חשוב להכיר את החומר אשר ממנו עשויים כל הפרופילים, שהוא האלומיניום. זה אחד מהחומרים הכי נפוצים שיש בטבע
פרופיל אלומיניום | צילום: FREEPIK

ניתן להשתמש באלומיניום כמעט בכל דבר כמו בהרבה מקרים שונים ועד למוצרי אלקטרוניקה ולפעמים אפילו נעשה בו שימוש גדול לצורך ציפוי של גורדי שחקים ובתעשייה של הטילים. היתרונות שיש לאלומיניום הם מאוד רבים והם הופכים אותה למאוד מאוד נפוצה בכל התעשיות השונות ובעיקר בתוך התחום של התעשייה והבנייה. האלומיניום היא מתכת מאוד מאוד קלה, חזקה, וכמובן שהיא עמידה בפני המון נזקי טבע והתחמצנות ובנוסף היא לא יכולה בכלל לסבול מקורוזיה.

אלומיניום והשימוש השונה בו

המונח פרופיל אלומיניום מתייחס לשלל רחב של מוצרים אשר עשויים מחומר האלומיניום. ברוב המקרים מדובר במוטות מאוד ארוכים אשר עשויים מאלומיניום והם משמשים אותנו בתחום הבניה בצורה משמעותית במיוחד. ניתן להשתמש בפרופיל אלומיניום בשביל פרגולה או לכמה מטרות שונות, אבל כאשר אנחנו מדברים על פרופיל אלומיניום לפרגולה אנחנו בעצם מתכוונים לכל החלקים השונים אשר עשויים מאלומיניום שבעצם מרכיבים את כל הפרגולה. בדרך כלל כל החלקים האלה יהיו נמצאים בתוך הבסיס ובתוך השלד של הפרגולה, אבל בהתאמה אל התוצאה הסופית אשר רצויה, ניתן גם לבנות פרגולה שהיא שלמה מאלומיניום. את הגלילים של האלומיניום אנחנו מייבאים מכמה ספקים רשמיים ולאורכו של כל התהליך אנחנו בעצם משתמשים בציוד הכי מתקדם ובידיים הכי מנוסות בשביל לייצר את פרופילי האלומיניום הכי איכותיים שיש בישראל.

עלויות

מחירי הפרגולות תלויים בכמה מרכיבים שונים ובתוספות של כמה עשרות של שקלים בודדים אשר עשויים להיגבות בגלל ההתקנה של פרגולה שכלל לא צמודה אל הבית, פרגולה על קרקע שהיא לא מרוצפת , פרגולה שהיא תלויה באוויר שבעצם נדרשים לה כמה תמיכות וחיזוקים, פרגולה מעץ אשר נדרשים ללטש, לבצוע ולשמן אותה אחרי תקופה מסוימת. המחיר של פרגולה אלומיניום יכול לנוע בין 550 שקל למטר רבוע עד ל 1000 שקל כולל התקנה. המחיר של הפרגולות מאלומיניום החשמליות בעצם יקר יותר והוא עשוי לזוז בין 1000 – 1800 שקל למטר רבוע. בשביל ההשוואה, המחיר של פרגולה עץ יכול לנוע בין 250 שקל למטר רבוע ל700 שקל של חומר העץ הגושני המאוד איכותי או דו שכבתי. בכל מקרה, מתי שהלקוח מזמין את הפרגולה הוא זכאי לקבל במסגרת יחד עם זאת את כל המידע אשר רלוונטי להחלטה יחד עם הצעת מחיר מסודרת.

יתרונות רבים

השימוש בחומר האלומיניום היום מעניק יצירה רחבה של פרופילי האלומיניום בכמה עיצובים ובעוד צבעים שונים בעלי תכונות שונות בשביל הצרכים האישיים השונים והמגוונים. האלומיניום היא כמו שאמרנו, מתכת אשר כלל לא מתחמצת ומחלידה והיא מצויה בשפע בכל כדור הארץ. התכונה הכי משמעותית וחשובה שיש לאלומיניום היא בעצם היותה מתכת קלה מאוד ובעלת משקל נמוך, אבל היא מאוד מאוד חזקה. כיום, נעשה שימוש בחומר האלומיניום כמעט בכל תחום אפשרי, החל מהתעשייה של המזון והטקסטיל ועד אפילו אל הענף של הבנייה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים