שיתוף
תגובות
חדשות » פרוטקשן גם מסוסים? נעצרו המציתים במתבן בצפון
שני גברים בני 28 נעצרו בחשד שהציתו לפנות בוקר את המתבן בכפר שמאי וגרמו למותם של ארבעה סוסים | על פי החשד הרקע הוא גביית דמי חסות
מעצר החשודים באמצע הכביש | צילום: דוברות המשטרה

שוטרי מחוז צפון עצרו היום (שני) שני גברים בני 28, שהציתו לפנות בוקר מתבן לגידול סוסים, בכפר שמאי. מחקירה ראשונית עלה, כי השניים פרצו למקום במהלך הלילה, כאשר אחד מהם רעול פנים והציתו את המקום. בעקבות השריפה מתו ארבעה סוסים ונזק רב נגרם למקום.

זירת השריפה בכפר שמאי | צילום: כב"ה צפון

למרות האש העזה והעשן רב, הצליחו לוחמי האש לחלץ תשעה סוסים מהמבנה הבוער. במסגרת ההיערכות המיוחדת למאבק בתופעת גביית דמי חסות, הוזנקו למקום כוחות משטרה הפרוסים בצפון והחשודים אותרו אחרי 14 שעות, בעת שהיו במהלך נסיעה בשני מוקדים שונים באזור, אחד בכביש 89 והאחר בעליות למירון.

עוד מבחזית החדשות

שני החשודים, תושבי הכפרים סלאמה וכמאנה, יובאו מחר בבוקר לבית משפט השלום בקריית שמונה, לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר אמר בתגובה לאירוע כי: "תופעת הפרוטקשן היא תופעה חמורה, אנחנו מתמקדים בטיפול בתופעה הזאת. אני מודה למפכ"ל על הפעילות הנחושה והמהירה לתפוס את אותם עבריינים. יידע כל גובה פרוטקשן – המשטרה תגיע אליו".

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי: "מדובר באירוע חמור שבו מצאו את מותם מספר סוסים כתוצאה מהצתה מכוונת. נפעיל את כל הכלים העומדים לרשותנו על מנת לפענח אירוע חמור זה. האירוע הזה מצטרף להצלחות נוספות של משטרת מחוז צפון, בתפיסת חשודים בגביית פרוטקשן. בחצי השנה האחרונה, חמש חוליות המונות 20 חשודים נעצרו, וכנגד חבריהן הוגשו כתבי אישום".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים