שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » "פעם כולם תמכו בישראל, היום לא מקובל"
טראמפ תוקף
בנאום שארך כשעה וחצי רימז טראמפ ואמר כי שנת 2024 היא שנה שהוא מאוד מחכה לה, ברמז על כך שיתכן ויחזור למרוץ לנשיאות
דונלד טראמפ | צילום: Evan El-Amin, שאטרסטוק

כארבעה חודשים לאחר שהפסיד בבחירות לנשיאות בארה"ב, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הופיע לנאום המרכזי בוועידת המפלגה הרפובליקנית בקרוליינה הצפונית. בנאומו הכין טראמפ את הקרקע לחזרה לחיים הפוליטיים, חלק גדול מהנאום היה ביקורת על הנשיא המכהן כשלטענתו ביידן מדרדר את המצב בארה"ב.

בנאום שארך כשעה וחצי רימז טראמפ ואמר כי שנת 2024 היא שנה שהוא מאוד מחכה לה, ברמז על כך שיתכן ויחזור למרוץ לנשיאות. טראמפ תקף את מדיניות ההגירה של ג'ו ביידן, את סין ואת הדמוקרטים מהשמאל הקיצוני. טראמפ ניסה ואמר כי הוא ניהל את משבר הקורונה בצורה נפלאה – מצד הקהל השתרר שקט ולא מחיאות כפים כפי שהיה כשהודיע שירוץ לנשיאות שוב.

במהלך נאומו הזכיר טראמפ את ישראל ולא חסך ביקורת על הנשיא ביידן: "במהלך מבצע שומר החומות כאשר מדינת ישראל מופגזת באלפי רקטות ע"י ארגון הטרור חמאס בחר הנשיא ביידן לבקר את ישראל, מדובר בבגידה בידידתנו מדינת ישראל. פעם כולם תמכו בישראל, היום זה לא מקובל".

בהתייחסותו לחקירה הפלילית שמתנהלת נגדו ונגד חברה בבעלות המשפחה אמר: החקירה היא הניסיון האחרון של הדמוקרטים להפיל אותי, אחרי שני משפטי הדחה שבסופם ניצחתי. היה ציד מכשפות שנמשך חמש שנים, הונאה אחרי הונאה. הם לעולם לא יפסיקו".

בתוך כך, חברת פייסבוק הודיע אמש כי חשבונותיו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ייחסמו לשנתיים נוספים, כך שעד שנת 2023 יהיו חשבונותיו מושבתים. לטענת פייסבוק ממצא שהעלה כי טראמפ עודד אלימות לקראת ההתקוממות ההמון ב-6 בינואר השנה בגבעת הקפיטול.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים