שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » פעילי ליכוד הפגינו מול בית נשיא העליון לשעבר ברק: "מושחת, יושב בראש ארגון פשע"
הערב מחו מספר פעילי ליכוד מול ביתו של השופט אהרן ברק וקראו: "אתם תופרי תיקים לאנשי ימין במפה הפוליטית, אתה מושחת"
נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק | צילום: קובי קלמנוביץ - wikipedia

פעילי ליכוד הפגינו הערב (רביעי) מול ביתו של נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרן ברק בתל אביב. פעילת הליכוד אורלי לב קראה לעבר ברק "אתה מושחת, אתה יושב בראש ארגון פשע" היא גם אף צייצה ממקום ההפגנה: "עכשיו מול הבית של אהרן ברק".

ההפגנה מגיעה ברקע הביקורת שהשמיע השופט ברק כלפי הרפורמה המשפטית אותה הציג שר המשפטים יריב לוין. עוד אמרה לב בהפגנה "הפרקליטות ובתי המשפט ובג"ץ, כולכם מושחתים. אתם תופרי תיקים לאנשי ימין במפה הפוליטית, אין איש שמאל שנחקר עד היום. מה אתה חושב? שהעם מטומטם? העם לא מבין? העם יודע שאתם מונעים מעמדות פוליטיות. אתה איש פוליטי, גם כשהיית בבג"ץ וגם היום. אתה מושחת".

עוד מבחזית החדשות

המפגינים מול ביתו של ברק נשאו שלטים שעליהם נכתב בין היתר: "בג"ץ ידו בכל ובקול", "סיכול מינויים – נתניהו, דרעי, גל הירש, נאמן, קהלני, רפול, גלנט" ו-"תיקי נתניהו בשידור חי, מה יש להם להסתיר?".

נשיא העליון בדימוס אהרון ברק אמר בסוף השבוע כי "הרפורמה הזו היא שרשרת, מחרוזת של חרוזים מרעל. אם המחרוזת הזו תעלה על צווארנו ותוגשם במלואה, זה תחילת חורבן הבית השלישי". על המהפכה שמתכנן שר המשפטים לוין אמר ברק "זו תהיה דמוקרטיה טורקית. אצלנו אין חוקה פורמלית, אבל יש חוקי יסוד שהכרזת העצמאות הכירה בהם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. יישר כוח מצוין לא להרפות ולא לוותר עד שיהיה לנו בית משפט הגון והוגן וישר ,ושהצדק נר לרגליו תחשבו כל השנים האלה שעברו כמה אנשים מסכנים קיבלו עונשים ונישפטו על לא עוול בכפם ולא איכפת להם שאנשים שלא עשו כלום ישבו בכלא איזה רישעות ומעשי שרק גויים יכולים לעשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים