שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פעילי חמאס נהרגו – קרב האשמות בין ארגוני הטרור
במהלך הלוויה
במהלך הלווייתו של פעיל חמאס התפתחו עימותים קשים בין פעילי ארגוני הטרור פת"ח וחמאס, 4 פעילי חמאס נהרגו. חמאס קורא להעמיד לדין את האחראים למוות
צמיגים בוערים, אילוסטרציה | צילום: shutterstock

במהלך הלווייתו של פעיל חמאס חמזה שאהין שנהרג בפיצוץ במחנה הפליטים אלברג' אלשמאלי שבלבנון, התפתחו עימותים קשים בין פעילי ארגוני הטרור פת"ח וחמאס.

כתוצאה מהאלימות שהופעלה בהלוויה נהרגו ארבעה פעילי חמאס ועוד מספר פעילים נפצעו. בכיר חמאס, זאהר ג'בארין, נפצע אף הוא אך מצבו קל.

2 ארגוני הטרור החלו בקרב האשמות כאשר בכיר חמאס אימן שנאעה, האשים את תנועת פת"ח בירי, וטען כי יש "להכות ביד ברזל" ביורים בלוויה. לדבריו, חמאס עומד בקשר עם "גורמים בלבנון" כדי לאתר את היורים.

במקביל, עימותים קשים ברחבי איו"ש – גזרות בית לחם, רמאללה, ג'נין ועוד בין פעילי פת"ח, מזוהי חמאס, ומגנוני הבטחון ה"פלסטיניים". עד כה, העימותים הנ"ל הובילו להחרמת דגלי חמאס, חסימת צירים, ומספר פצועים.

חמאס פרסמה לפני זמן קצר הודעה רשמית, בה הארגון מפנה אצבע מאשימה בהרג שלושת הפעילים במהלך העימותים בהלוויה, כלפי הרש״פ ומנגנוני הביטחון שלה. בנוסף בהודעה הארגון קרא לרשויות בלבנון להעמיד לדין את האחראים למותם של הפעילים.

בתוך כך, במהלך הפרת סדר סמוך למחסום מיטר – במהלך בידוק של כלי רכב נהג אחד מכלי הרכב סירב להשמע להוראות השוטרים. הנהג נסע בפרעות והתנגש במספר כלי רכב עד שנעצר וברח רגלית.

מבדיקת הרכב התברר כי הוא נגנב לפני מספר חודשים ממרכז הארץ. אין נפגעים החשוד הצליח להמלט מהמקום. כוחות המשטרה פתחו בסריקות לאיתור החשוד ובאיסוף ממצאים מהרכב החשוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים