שיתוף
תגובות
חדשות » פעילים בגוב האריות מסגירים את עצמם לרשות מחשש לחייהם
מרודפים לנרדפים
שישה מפעילי ארגון הטרור, בהם מחמוד אלבנא ממנהיגי הקבוצה, הסגירו את עצמם הלילה לידי הרשות הפלסטינית. עוד כ-15 פעילים נמצאים במגעים עם הרשות
יו״ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן

לאחר חיסול בכיר הארגון תאמר אל כיאני, בפיצוץ שארע באופנוע שלו, וחיסולים ממוקדים נוספים של מספר פעילים בולטים בארגון, כמו מנהיג הארגון וודיע אל חוח שהיה אחראי על ייצור המטענים, חוששים הצעירים לחייהם ומעדיפים להסגיר את עצמם לידי כוחות הביטחון הפלסטיניים שהבטיחו להם הגנה עד להסדרת מעמדם מול גורמי הביטחון הישראלים.

בין המסגירים את עצמם, היה מחמוד אלבנא, אחד המנהיגים הבולטים בארגון, שהסגיר את עצמו הלילה לידי הרשות הפלסטינית. אלבנא היה מעורב בפיגועי ירי נגד כוחות צה"ל ובקבר יוסף ונחשב כמספר שניים בהיררכיה הארגונית..

כאמור, שישה מחבלים חברי ארגון "גוב האריות" בשכם כבר הסגירו את עצמם  ועוד כ-15 מאנשי הארגון נמצאים במשא ומתן עם קציני מנגנוני הביטחון הפלסטיניים במטרה להצטרף להסדר. את שיתוף הפעולה יזם שר הפנים הפלסטיני, הגנרל זיאד הב א-ריח בניסיון להרגיע את הרוחות בין כוחות הביטחון הישראליים למחבלי הארגון. . 

למרות זאת, מקורות פלסטיניים בכירים אומרים כי חלק מחברי הקבוצה, סבורים שיש להילחם עד "טיפת הדם האחרונה" והם מותחים ביקורת קשה על מחמוד אל-בנא שהסכים להסגיר את עצמו ולהתפרק מנשקו. .

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק האישי שלו מחמוד אל-בנא, הוא מסביר מה גרם לו להחלטה להסגיר את עצמו. לדבריו "הרצח שביצעה ישראל", כאשר כוונתו היא לפעולה בה חוסלו אנשי הארגון. 

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הכול אחיזת עיניים

    מושל שכם שמקורב לבוא מאזן טען שהארגון הוא הדלת האחורית של אש"ף,
    עובדה שאנשי מנגנון גם פעילים שם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים