שיתוף
תגובות
חדשות » פלסטיני גנב מאות ק"ג אננס ממטע בשומרון
מכתב האישום עולה כי הוא קיבל היתר כניסה לסחור בפירות, אך במקום לקנות הוא בחר לגנוב | בעל החממה תפס אותו "על חם"
תגיות: ,
אננס | צילום: האורקני

פלשתיני בן 53, קיבל היתר כניסה לישראל לצרכי מסחר בתחום הפירות והירקות, אך במקום לקנות פירות, הוא גנב מאות קילוגרמים של אננס. בפעם השלישית שבה הגיע לגנוב הוא ברח מבעל המטע, נתקל בעץ, נפל ונעצר.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של מחוז המרכז, לנאשם היה היתר לסחור בסחורה חקלאית בישראל, תחת זאת, הוא הגיע למטע אננס באיזור השרון, שם גנב בפעם הראשונה כ-150 ק"ג של אננס. לפני מספר שבועות הוא הגיע שוב למטע וגנב בשני מקרים נוספים 700 ק"ג של אננס בשווי עשרות אלפי שקלים.

עוד מבחזית החדשות

בפעם האחרונה שבה הגיע למטע, כבר המתין לו במקום בעל החממה שקיבל התראה על הגניבה והזעיק את עובדיו התאילנדים כדי לסייע לו. בעל המטע ירד בסמוך לחממה והחל לרדוף אחרי מישהו ושני הפועלים נסעו מסביב עם הריינג'ר. בדרכם הם ראו את הגנב מסתתר מתחת לעץ בפרדס והוא החל להימלט מהם אך התנגש בעץ ונפל על הקרקע.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציין רפ"ק סמי דזובס מיחידת התביעות, כי קיים יסוד סביר לחשש כי הנאשם יסכן את ביטחון הציבור ורכושו אם ישוחרר. "הנאשם לא בחל באמצעים, הגיע עם אחרים ביום שבת בבוקר למשק החקלאי, הסיג גבול וגנב מאות קילוגרמים של תוצרת חקלאית. מדובר "ברכוש" שהינו מקור פרנסתו של המתלונן וכזה שכדי לייצרו נדרשות שנתיים של עבודה עד אשר העץ נותן פרי", כתב דזובס והוסיף: "מחומר החקירה עולה כי המשיב, בכל פעם בהרכב של מעורבים נוספים, ביצע עבירות דומות של גניבה חקלאית תוך שהוא פוגע פגיעה אנושה בפרנסתם של החקלאים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים