שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » פיגוע ירי בגלבוע: "מחבלים ירו מכיוון גדר ההפרדה ונמלטו"
מחבלים פתחו באש מכיוון צפון השומרון, ואחרי סריקות זוהתה פגיעה במספר בתים בקיבוץ מעלה גלבוע. "היינו בחוץ, הכנו פיתות מהקמח שנשאר לפני פסח – ואז שמענו ירי"
סריקות באזור הירי | צילום: דובר צה"ל

בקיבוץ מעלה גלבוע שבמועצה האזורית עמק המעיינות נפגעו הערב (שני) מספר בתים מירי מחבלים שפתחו באש מכיוון צפון השומרון, ונמלטו. כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחר חשודים. הפגיעה בבתים זוהתה רק לאחר סריקות, איש לא נפגע.

תושבת הקיבוץ סיפרה ל-ynet כי "רכב הגיע מהצד השני של גדר ההפרדה, מכיוון ג'נין, וירה לעבר בתי הקיבוץ. אחר כך ראינו אותו נוסע חזרה לכיוון הכפר ג'לבון. בשכונה שקרובה לגדר ההפרדה נכנסו ללחץ ובהמשך הבנו בסריקות שארבעה בתים נפגעו".

עוד מבחזית החדשות

לדבריה, "בנס לא היו נפגעים. זו השעה שרוב האנשים נמצאים בחוץ. עשינו הכנות לפסח, הכנו פיתות מהקמח שנשאר ואז פתאום שמענו את הירי. לא כל כך הבנו מה קורה, חשבנו שזה זיקוקים ואז מישהו שמע פגיעה מתכתית, התכופף ואז הבין שזה ירי לכיווננו".

"כולם נכנסו לבתים והחלו סריקות. אני מעולם לא זוכרת אירוע כזה במעלה גלבוע", הוסיפה. היא סיפרה כי "בהמשך הבדיקות הבנו שארבעה בתים נפגעו מהקליעים בקירות החיצוניים. זה לא זוהה בזמן אמת, אלא רק בסריקות שאחרי".

הפיגוע מגיע על רקע הניסיון של איראן וחיזבאללה לבצע מתקפות טרור בשטח ישראל, ולאחר רצף התקיפות החריג בגבול סוריה, שבו נפצעו גם יועצים איראניים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים