שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » פיגוע הדריסה בצומת תפוח: הנהג הפוגע הסגיר את עצמו וטען שמדובר בתאונה
כוחות צה"ל ניהלו מצוד אחר הרכב שדרס הערב שני חיילים בצומת תפוח ונמלט מהמקום | כעבור זמן הנהג הסגיר את עצמו וטען כי מדובר בתאונת דרכים
הזירה בצומת תפוח | צילום: דובר צה"ל

שני חיילים נפצעו הערב (שלישי) ב פיגוע דריסה בצומת תפוח בשומרון. חיילי צה"ל הגיבו בירי אך לא הצליחו לעצור את הרכב הפוגע.

כוחות הביטחון ניהלו מצוד נרחב אחרי הרכב המסחרי שפגע בחיילים. מדובר צה"ל נמסר כי "התקבל דיווח על פיגוע דריסה במרחב צומת תפוח שבחטיבת שומרון" וכי "הפרטים בבדיקה".

בהמשך, הסגיר את עצמו נהג הרכב הפוגע לידי כוחות הביטחון וטען בחקירתו כי לא התכוון לדרוס וכי מדובר בתאונת דרכים. צה"ל ושב"כ בוחנים את טענות הנהג בשעה זו.

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר הערב, הודיע ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן כי שוחח עם מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו ואמר לו כי: "תושבי השומרון ועם ישראל כולו עומדים כחומה בצורה לצד לוחמי צה"ל הגיבורים. אנחנו עם חזק ואנחנו ננצח".

עוד אמר לו דגן: "אבו מאזן מנסה להצית גל טרור ברחבי המדינה וממשלת הימין צריכה להתנהג אליו כמו שמתנהגים אל מחבל, אבו מאזן וחבריו המחבלים מנסים את הממשלה החדשה, שוב ושוב ושוב, אם הממשלה רוצה למנוע גל טרור בכל רחבי הארץ, היא חייבת להורות לצה"ל עוד הלילה, לצאת למבצע צבאי נחוש כנגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית. ביום שאבו מאזן יחשוש מדפיקה על הדלת השטח יפסיק לבעור. ממשלת הימין חייבת לשנות את הפרדיגמה הביטחונית הכושלת של הממשלה היוצאת, אנחנו מתיישבי השומרון, יחד עם כל עם ישראל חזקים ומאמינים ונתגבר על הטרור. הכדור נמצא בידיים של הממשלה, ואנחנו סומכים עליה שתחזיר מלחמה שערה ותקדים התקפה למגננה אל מול הרשות הפלסטינית הטרוריסטית".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים