שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » פיגוע דריסה בצומת תפוח: שני חיילים נדרסו, הנהג נמלט
שני החיילים שנדרסו חצו את הכביש ונפצעו בינוני וקל | כוחות הביטחון פתחו במצוד אחר הרכב החשוד משאית מסחרית לבנה שנמלטה מהמקום
הזירה בצומת תפוח | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א

חשד לפיגוע דריסה הערב (שלישי) בצומת תפוח שבשומרון. שני חיילים נפגעו ופונו לבית החולים בלינסון. כוחות הביטחון מבצעים סריקות אחר הרכב החשוד של המחבל, שנמלט מהזירה. אחד הפצועים במצב בינוני והשני במצב קל.

פיגוע הדריסה אירע סמוך לשעה 20:30, על ידי משאית לבנה שהגיעה מכיוון צפון לדרום, ופגעה בחיילים בעת שחצו את הכביש. עדי ראייה דיווחו כי המחבל נמלט בכלי רכב מסחרי.

עוד מבחזית החדשות

בשל המצב הביטחוני המתוח, כאלף לוחמים מתגברים משימות סביב קו התפר כדי למנוע חדירת מחבלים לעורף המדינה, לעומק יהודה ושומרון, סביב היישובים ובצירים. אגף המבצעים של צה"ל אישר אתמול העברה של עוד שתי פלוגות חיילים לתגבור בגדה. זאת, בנוסף לשלושת הגדודים שהוקפצו לאזור כבר ביום שישי, גדוד 101 וגדוד הסיור של הצנחנים, וגדוד 17 מבית הספר למקצועות החי"ר.

גורם צבאי מסר כי: "אנחנו בימים קריטיים שבהם ההסתה משתוללת ולכן המאמץ הוא לבלום את האפשרויות לטרור בהשראת הפיגועים בירושלים. כמו כן, אנחנו לא מתעלמים מניסיון הפיגוע בצומת אלמוג, זה היה יכול להסתיים אחרת לחלוטין באופן שהיה מסחרר את האזור כולו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים