שיתוף
תגובות
חדשות » פיגוע דקירה בירושלים: צעיר חרדי נפצע באורח קשה
טרור בבירה
בחור חרדי כבן 20 נפצע ופונה לבית החולים שערי צדק לאחר שנדקר במזרח העיר. החשוד בדקירה, כבן 15, נלכד ונורה על ידי המשטרה במגרש כדורגל סמוך
זירת פיגוע הדקירה בציר בר לב- ששת הימים בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

צעיר חרדי כבן 20 נפצע  היום (שבת) בפיגוע דקירה שאירע היום בצהריים באיזור תחנת הרכבת הקלה בשכונת גבעת המבתר בירושלים. המחבל, נער כבן 16, בעל תעודת זהות כחולה, הצליח להימלט אך נתפס כעבור כשעה במגרש כדורגל בשכונת שייח ג'ראח בירושלים. גם אביו של המחבל נעצר במחנה הפליטים שועפט. 

מדיווחי המשטרה עולה כי שוטר מתחנת שלם זיהה את המחבל החשוד במגרש כדורגל, שהיה מלא בעשרות ילדים משחקים באותה עת. המחבל שהבחין בשוטר שלף סכין והשוטר שחש בסכנת חיים, ירה במחבל ונטרל אותו לעיני עשרות הילדים במגרש. 

ג'עבר דלאל, מאמן הכדורגל במגרש, שהיה עד ראיה סיפר '"היינו באימון, ילדים משחקים ומתאמנים, היה פה שוטר ובחור, צעק לו תעצור, הבחור המשיך לרוץ, רדף אחריו ובדיוק בפינה הזאת ירה עליו".  עוד סיפר דלאל, "היו באימון כ-50 ילדים שהיו עדים להתרחשות. אספתי את הילדים, השוטר ירה בו, שמענו את הירי, הבעיה שהילדים פחדו. לי היה הכי חשוב הילדים, אלה ילדים קטנים".

מפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן שיבח את עבודת המשטרה ואת השוטר שחיסל את המחבל. לדבריו, השוטר הייתה בתוך ניידת כאשר הוא זיהה את המחבל "הוא קרא לו לעצור, אך החשוד התחיל במנוסה", סיפר תורג'מן. "מדובר בזירה עם הרבה ילדים שמשחקים, ועדיין השוטר פעל במקצועיות וחתר למגע". לדברי תורג'מן השוטר ירה כדור אחד לעבר המחבל.

מפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן בתדרוך | צילום: דוברות המשטרה

עוד עדכן מפקד המחוז כי "הייתה ברשתות הסתה משמעותית, אך בשלב הזה אנו לא יודעים לקשור את המפגע, שהוא בן 16, לעודאי תמימי או להסתה. החקירה עדיין בראשיתה".

המפכ"ל יעקב שבתאי שיבח גם הוא את עבודת המשטרה ואמר "מרגע הדיווח על הפיגוע בירושלים פעלו שוטרי מחוז ירושלים במטרה להביא למעצר מהיר של המחבל בכדי למנוע ממנו להמשיך לדקור יהודים ברחבי העיר ולהביא למעצרו. אני רוצה לשאת תפילה להחלמת הפצוע מהפיגוע ומי ייתן ויתגבר על הפציעות במהרה".

עוד הוסיף שבתאי "אני רוצה להודות למפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן שמפקד על הכוחות בשטח מדי יום בתקופה של רגישות ביטחונית גבוהה ופעם אחר פעם מוביל את המחוז לסיכול פיגועי טרור ולכידת מחבלים. שיידע כל מחבל כי דמו בראשו וכי ידה הארוכה של משטרת ישראל תגיע אליו. אני מבקש שוב לחזק את ידי מפקד המחוז , שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב הנמצאים כבר שבועות ארוכים בכוננות גבוה ושומרים על ביטחון הציבור בעיר".

יש לציין כי בעקבות חיסולו של המחבל שביצע את הפיגוע במחסום שועפאט שבה נרצחה סמלת נועה לזר ז"ל, בימים האחרונים גברה ההסתה ברשתות החברתיות נגד ישראל, בעידוד החמאס בעזה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים