שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פיגוע במרכז איסטנבול: לפחות 6 הרוגים ו-53 פצועים
טרור בטורקיה
בתיעוד מזירת הפיגוע ניתן לראות את ההרס והבהלה | הפיצוץ נגרם ממטען חבלה | החשד הוא כי אישה היתה מעורבת בפיגוע
זירת הפיגוע באיסטנבול

טרור במרכז איסטנבול. פיצוץ מחריד נשמע בצהרי היום (ראשון) בשדרות איסתיקלאל, באזור תיירות הומה אדם במרכז איסטנבול. אזור זה הוא יעד אטרקטיבי לישראלים המבקרים בטורקיה, אך לפי שעה לא ידוע על אזרחים ישראלים שנפגעו באירוע. על פי מקורות רשמיים בטורקיה נהרגו באירוע לפחות שישה בני אדם ונפצעו עוד כ-53. טורקיה הודיעה אחר הצהריים על נפגעים רבים בפיגוע טרור בשדרות איסתיקלאל במרכז איסטנבול. לפי הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן, לפחות שישה בני אדם נהרגו ועוד 53 נפצעו ב"מתקפה מתועבת" ברחוב המרכזי שבלב איסטנבול, שם אירע אחר הצהריים פיצוץ אדיר של מטען חבלה. 

ממשרד החוץ נמסר בתגובה "בהמשך לאירוע באיסטנבול, המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ והקונסוליה הישראלית באיסטנבול, בודקים האם היו ישראלים מעורבים באירוע. לא ידוע כרגע על ישראלי מנותק קשר".

מושל איסטנבול עדכן כי "יש הרוגים ופצועים בפיצוץ בשדרות איסתיקלאל". יש לציין כי רוב הרשתות החברתיות בטורקיה נחסמו במטרה למנוע הפצת מידע על הפיגוע.

אזרחים ישראלים ששהו באזור הפיצוץ, סיפרו כי במקום בילו ישראלים רבים בזמן הפיצוץ. ברשות שדות התעופה מדווחים, כי מתחילת החודש ועד אתמול בלילה טסו לטורקיה כ-90 אלף נוסעים ב- 475 טיסות, חלקן טיסות קונקשן. רק היום המריאו לטורקיה כ-4000 נוסעים ב- 25 טיסות שונות. חברות התיירות הישראליות מדווחות על פניות רבות של משפחות ואנשים שנמצאים באיסטנבול ובטורקיה, המבקשים להקדים את כרטיס החזרה לישראל מחשש לעוד פיגועים.

ארדואן הבטיח להעניש את מבצעי הפיגוע. לפני נסיעתו לפסגת ה-G-20 באינדונזיה אמר הנשיא הטורקי כי בין המעורבים בפיגוע באיסטנבול יש אישה, והרשויות חוקרות את הפיגוע.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מר כסיף, אתה רואה??
    אין "כיבוש" בטורקיה-אבל יש מוסלמים צמאי דם.
    האמן לנו, לא "הכיבוש" הוא הגורם להם לרצוח ללא הפסקה, גם לא התסכול.
    זו ירושה מאבי אביהם, ישמעאל, שאפילו אמו הגר התרחקה ממנו כמטחוי קשת, שמא יהרגנה בטרם מותו
    ואם לא תהיה סיבה להרוג, הם ימצאו כבר משהו..
    בדיוק כמו היום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים