שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פגישה ביטחונית לילית בבית הלבן בנושא הגרעין האיראני
ראש המל"ל צחי הנגבי והשר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר נפגשו עם היועץ האמריקאי לביטחון לאומי ג'ק סאליבן | דנו "במאמצים למנוע מטהראן להשיג נשק גרעיני"
מתקן הגרעין בנתנז | צילום: הטלוויזיה האיראנית

על רקע ההתקדמות המואצת בתוכנית הגרעין האיראנית והחשש בישראל שארה"ב תחתום על הסכם מחודש ללא הסכמת ישראל, נערכה הלילה (חמישי) פגישה משולשת בבית הלבן בהשתתפות בכירים אמריקאים וישראלים שעסקה בנושא הרגיש: "המשתתפים דנו בתיאום המשופר בין המדינות במאמץ למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני, ובדרכים להתמודד עם איומים מאיראן ושלוחותיה".

בפגישה השתתפו ראש המל"ל צחי הנגבי, השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר והיועץ האמריקאי לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן. על פי הודעה רשמית שנמסרה בסיומה, השלושה עסקו בסוגיות אזוריות, בהן הגרעין האיראני. "סאליבן אישר מחדש את מטרת הממשל לשפר את השילוב הביטחוני והכלכלי של ישראל ברחבי המזרח התיכון" נמסר בהודעה.

עוד מבחזית החדשות

הסוגייה הפלסטינית עלתה גם היא על סדר היום. האמריקאים הדגישו "את הצורך לנקוט בצעדים נוספים לשיפור חייהם של הפלסטינים, להבטחת היציבות באזור". בנוסף, הבכירים דנו ב"דאגה המשותפת מהעמקת היחסים הצבאיים של רוסיה עם איראן". בממשל ביידן גם רמזו לישראל להגביר את הסיוע לאוקראינה: "שוחחנו על חשיבות התמיכה באוקראינה, ההגנה על שטחה כולל מל"טים איראניים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים