שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פגיעה קשה בצבא רוסיה: "שני מפציצים גרעיניים הושמדו" | צפו
פיצוצים מסתוריים
דיווח מרוסיה על שני פיצוצים שביצעו האוקראינים מהם נפגעו שני שדות תעופה צבאיים במדינה וגרמו להרס לשני מפציצים מסוג TU-9 ולשלושה הרוגים ושישה פצועים
מפציץ Tu-95 רוסי | צילום: wikipedia

ברוסיה פורסמו היום (שני) דיווחים על שני פיצוצים עזים שביצעו האוקראינים, שפגעו בשני שדות תעופה צבאיים במדינה וגרמו לשלושה הרוגים ושישה פצועים. הפיצוצים נגרמו ככל הנראה ממכליות עמוסות בבנזין. באחד מנמלי התעופה שהופצץ היה את מרכז ההדרכה למטוסים צבאיים ומכליות. ואילו בנמל התעופה השני נפגעו שני מפציצים גרעיניים מסוג Tu-95 באמצעות מזל"ט. בנוסף, אמרו גורמים צבאיים באזור לוהנסק במזרח אוקראינה, כי תשעה בני אדם נהרגו בהתקפה של צבא אוקראינה בעיר אלצ'בסק.

פיצוץ שני מפציצים מסוג TU-95 מתקיפת מל"ט אוקראיני

שר ההגנה הרוסי, סרגיי שויגו, הודיע כי בשנה הקרובה תתמקד רוסיה בשיפור התשתיות לנשק הגרעיני שבידיה, למרות זאת, מצבה של רוסיה בשדה הקרב ממשיך להיות קשה, ועל פי הערכות המודיעין הבריטי היא לא תצליח להשיג הצלחות בשדה הקרב בחודשים הקרובים. עוד דווח כי סקרים שנערכו ברוסיה, מצביעים על כך שהתמיכה הציבורית הרוסית ב"מבצע הצבאי המיוחד" ירדה באופן משמעותי. על פי נתונים של כלי תקשורת רוסי עצמאי, שטוען שיש לו גישה לנתוני שירות ההגנה הפדרלי לשימוש פנימי, עולה, כי רוב הרוסים בעד שיחות שלום עם אוקראינה, לעומת 25% בלבד הטוענים יש להמשיך בלחימה.

עוד מבחזית החדשות

בגרדיאן נטען, כי בשבוע שעבר פורסמו דיווחים על כך שרוסיה מעבירה טילי שיוט לבסיס, "אנגלס-2", והיא שולחת מטוסים לבסיס בראיזאן, הבסיס השני שבו אירע פיצוץ, כהכנה לתקיפות שלה באוקראינה.

אוקראינה עדיין לא לקחה אחריות על הפיצוצים ברוסיה, שהיו באזורים שאינם בטווח הטילים שלה. במהלך המלחמה היא ביצעה עשרות תקיפות בשטחה של רוסיה, כשתקפה בסיסים ומתקנים סביב אזור הגבול בין המדינות. כאמור, הפיצוצים האחרונים היו במרחק גדול מאוד מהגבול. 

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. העיקר לזרוע פחד כדי להוציא אנשים לרחובות כדי לעשות הפיכה שלטונית נוסח חומייני מאיראן והכל כביכול בשם הצלת הדמוקרטיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים