שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » פאינה קירשנבאום על תביעת המיליונים של המדינה נגדה: בטלו את התביעה, נותרתי חסרת כל
ח"כ לשעבר מישראל ביתנו ביקשה מהפרקליטות לחזור בה מהתביעה האזרחית שהוגשה נגדה | לטענתה נשארה ללא פרנסה ונגרם לה "כל נזק שאפשר לדמיין"
ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו | צילום: באדיבות המצלם

סגנית שר הפנים לשעבר פאינה קירשנבאום מישראל ביתנו, שהורשעה בקבלת שוחד ונגזרו עליה שבע שנות מאסר, פנתה ליועצת המשפטית לממשלה ולפרקליט המדינה בבקשה לבטל את התביעה האזרחית נגדה על סך 6 מיליון שקלים. לטענתה, העונש שהוטל עליה, כולל הקנס הכספי בסך חצי מיליון שקלים ותשלום מס עבור כספי השוחד שקיבלה, הותירו אותה כמעט בחוסר כול.

במכתב ששלחו עורכי דינה של חה"כ לשעבר ליועמ"שית גלי בהרב-מיארה, פרקליט המדינה עמית איסמן ופרקליטת מחוז ת"א ליאורה חביליו, כתבו עורכי הדי"אנו מבקשים לעצור כבר בשלב זה את ההליך הקיצוני הזה, שלמיטב ידיעתנו לא נעשה בו מעולם שימוש נגד אישי ציבור שהורשעו בעבירות דומות".

עוד מבחזית החדשות

עוד כתבו עורכי הדין "עד כמה ניתן לרדוף בן אדם במדינתנו? האם לא מוצה עימה הדין מעל ומעבר? האם רצונה של המדינה להביא להרס טוטאלי שלה ושל משפחתה? לרמוס אותה עד דק? האין זה ראוי לאפשר לה בתום ריצוי מאסר ארוך ולאחר חילוט ותשלום קנס גבוה, לנסות ולשקם את שארית חייה? הגיע הזמן שיקום מבוגר אחראי במשרד המשפטים ויאמר, "עד כאן! די! הניחו!""

לטענת עורכי הדין הוטל על מרשתם עונש מאסר ארוך במיוחד "בתנאים קשים של כלא נווה תרצה, שעל תנאיו והבעייתיות של מאסר כלל האסירות בבית כלא אחד נכתבו דוחות רבים". כמו כן טענו כי "מאז החקירה חרב עליה עולמה, היא התפטרה מכל תפקידיה הציבוריים, נשארה ללא פרנסה, שמה הוכפש ונגרם לה כל נזק שאפשר לדמיין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים