שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עשרות טייסים פנו לרמטכ"ל: זמן אותנו למילואים במקום אלו שלא יתייצבו
עשרות טייסים, שסיימו לא מזמן שירות מבצעי, פנו לרמטכ"ל בבקשה לקרוא להם לשוב למילואים במקום אלה שיסרבו להגיע
מטוס קרב | צילום: צבא סי

50 טייסים ואנשי צוות אוויר פנו היום (שלישי) במכתב לרמטכ"ל, למפקד חיל האוויר ולשר הביטחון והציעו לחזור לשירות מילואים כדי למלא את מקומם של אלה שלא יסכימו להתייצב. במכתבם כתבו הטייסים שסיימו לאחרונה שירות מבצעי בחיל האוויר "אנו מתנגדים לסרבנות ומוכנים לחזור באופן מיידי לשירות מבצעי".

המכתב נשלח על ידי פורום "טייסים לטוב", כתגובה להודעת מובילי מחאת המילואימניקים, ועל פיה לא יגיעו לשירות אם חוקי הרפורמה המשפטית יעברו. מדובר בטייסים שיכולים לחזור לשירות, והם נגרעו ממצבת כוח האדם מסיבות שאינן קשורות ליכולות מבצעיות, כמו למשל סגירת טייסת. 50 הטייסים החתומים על המכתב כתבו: "אנו מתחייבים להיענות לקריאה לשוב לשירות מילואים פעיל ולהגן על מדינת ישראל".

עוד מבחזית החדשות

"הבהרנו למפקד חיל האוויר כי נהיה מוכנים לשרת בכל עת. ההגנה על מדינת ישראל אינה תלויה בזהות הממשלה" אמר רס"ן שי קלך, מוביל פורום "טייסים לטוב" ל-N12. "ערכנו בירור מול מפקדי טייסות בכירים וגילינו כי שירות מערך המילואים בחיל האוויר אינו מוטל בספק ולא סובל מפערים בכוח האדם".

במסיבת עיתונאים שערכו הערב מארגני מחאת המילואימניקים בבית חיל האוויר בהרצליה הם הודיעו על "הסלמת המאבק" כי לטענתם "הממשלה ממשיכה לדהור בחקיקה, שר הביטחון שותק והממשלה מפרה את החוזה בינה לבינינו", אמר סגן אלוף במילואים רון שרף. "רשות מבצעת עם כוח בלתי מוגבל זו דיקטטורה. אם החוקים האלה יחוקקו לא יוכל להתקיים צבא העם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים