שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » עשרה מי יודע? שינפלד תיירות יודעים!
שינפלד תיירות
הקורונה אוטוטו מאחורינו, חג הפסח לפנינו ועולה בפנינו קושיה: עם איזו חברת נופש כדאי לטוס לחופשה כשרה בחו"ל?
| צילום: דוד מנדלסון

כדי לענות אנו מביאים לכם לא סיבה אחת, אלא עשר סיבות מדוע חברת שינפלד תיירות הם הבחירה הבטוחה והנכונה לחופשת הפסח הקרובה שלכם. 

אחד אני יודע! האמינות והניסיון של שינפלד

המוניטין וההצלחה של שינפלד תיירות בענף התיירות הכשרה כולל עשרות יעדים יפים בחו"ל, מאות חופשות כשרות ואלפי לקוחות חוזרים ומוקירי תודה. היום כבר כולם מזהים את השם שינפלד תיירות כסמל לרמה, איכות ויוקרה. שינפלד אף קיבלו השנה פעם נוספת את חותם האמינות של דן אנד ברדסטיט, שאותו נותנים רק לכ-3% מכלל החברות במשק על יציבות ואמינות החברה.

שניים אני יודע! השקט הנפשי עם שינפלד

במהלך הקורונה גילינו את "הביטוח של שינפלד" כאשר הם היו מהראשונים והבודדים להחזיר כסף לנוסעים בעקבות ביטול טיסות. בזמן שכל מיני חברות סגרו את שעריהן ואחרות נתנו זיכויים חלקיים לחופשות הבאות, שינפלד קיבלו אחריות מלאה והשיבו כסף ללקוחות בלי שום שאלות ושום קונצים. בזכות הביטוח שלהם מי שטס עם שינפלד בפסח טס בראש שקט: במקרה של ביטול חופשה בגלל קורונה תקבלו החזר כספי תוך 14 יום בלבד.  

שלושה אני יודע! מלונות הפאר של שינפלד

עם שינפלד תיירות לנים במלונות פאר עולמיים ברמה של 5 כוכבים ומקבלים חופשה יוקרתית בסטנדרט גבוה. בין רשתות המלונות שלהם תמצאו את הילטון דיסלדורף, הילטון סופיה, הילטון דרזדן, הילטון קפריסין, הילטון הואה-הין בתאילנד, הילטון דאבל טריי ברטיסלבה, הילטון פודגוריצה, שרתון גולף רומא ועוד. בפסח 2022 שינפלד יארחו בשני בתי מלון מפוארים: שרתון רודוס, ריזורט גדול ומפואר ביוון, ומלון קונרד דובאי, מותג היוקרה של רשת הילטון שיושב בפריים לוקיישן בדובאי. 

ארבעה אני יודע! שינפלד מחדשים ומתחדשים 

אצל שינפלד תמצאו אחוז גבוה של לקוחות חוזרים שלמענם הם דואגים לחדש ולהתחדש בכל שנה ולהפתיעם לטובה. שינפלד מוצאים את היעדים המבוקשים בחו"ל לפני כולם, בוחרים בפינצטה בתי מלון יוקרתיים, מביאים להופעות את האומנים הכי חמים של עולם הזמר, ממציאים תפריטים קולינריים כשרים ברמת מסעדות שף. במילים אחרות, שינפלד קובעים מה יהיו הטרנדים החמים של השנה וקובעים את הסטנדרט שבעקבותיו הולכות יתר החברות.  

חמישה אני יודע! האוכל של שינפלד

שינפלד תיירות שמים דגש רב על אוכל, ועומדים בהצלחה ב-3 פרמטרים חשובים: איכות, כמות וכשרות. את מוצרי המזון הטריים הם מטיסים מרחבי העולם בהובלה בקירור, כולל בשרים, דגים, גבינות, פירות וירקות ומבחר יינות. לפני החג מגיעים לבית המלון צוות המשגיחים שעורכים ניקוי וצחצוח יסודיים במטבחים ובחדרי האוכל ומכשירים את המלון לפסח. 

תפריט החג המגוון מתאפיין במגע הקסם של השפים זוכי הפרסים של שינפלד, כאשר כל מנה היא חגיגה לכל החושים, ואורחים שרוצים להתפנק במשהו טעים בין הארוחות מוזמנים להיכנס לטרקלין האירי שפתוח חופשי לאורך היום. כל המזון בפסח כשר למהדרין לא שרויה וללא קטניות.

שישה אני יודע! הכוכבים של שינפלד
נופש כשר עם שינפלד הפך שם נרדף לחגיגה תרבותית ואמנותית עם רשימת הכוכבים שלהם. בפסח 2022 הם מביאים בעז"ה לשתי החופשות את הזמרים, הבדרנים, החזנים והכוכבים הכי נחשבים: במלון קונרד בדובאי יופיע מלך המוזיקה החסידית מרדכי בן דוד MBD ואיתו יופיעו יוסי שוורץ, יונתן שינפלד וישי לפידות. לפידות גם יגיע להופיע בשרתון רודוס, ואיתו יופיע צמד הכוכבים דודו פישר וננסי ברנדס והזמר איציק וינגרטן. 

במשך כל השנים ועשרות חופשות שינפלד העמידו רפרטואר יפה של אמנים, כולל שמות כמו צמד רעים, עמירן דביר, שוואקי, ישראל רנד, גרשון פרישטט, חזקי סופר, ישראל פרנס ועוד רבים וטובים.

שבעה אני יודע! הפעילויות של שינפלד

לאורחים מתוכננת בפסח תוכנית פעילויות מגוונת ומהנה שהותאמה במיוחד לתחומי עניין ולגילאים שונים מגדול לקטן. בחופשות אף יתארחו מרצים מובילים ומוכרים ביניהם עמית סגל הפרשן הפוליטי של חדשות 12 בהרצאה אקטואלית מרתקת, שלומי זייאנץ כתב עולמי שהתראיין ב-CNN ו-BBC, בן קלה אמן החושים שמגיע להפנט את הקהל, הרב דייויד לפין בהרצאה שמגלה המון תובנות מעניינות, ועוד מומחים רבים שידברו על נושאים מרתקים. 

לילדים הקטנים מכינות צוות המדריכות של שינפלד תוכנית מפתיעה וצבעונית שתכלול סדנאות יצירה ותחרויות נושאות פרסים, ושינפלד מעמידים גם שירות בייביסיטר מקצועי כדי לפנות זמן להורים. 

שמונה אני יודע! ליל הסדר עם שינפלד 


המסורת של פסח כשר בחו"ל וליל סדר מלכותי עם משפחת שינפלד הולכת ומשתבחת עם הזמן.
את החג האורחים יקבלו עם תפילה חגיגית בליווי החזן בבית כנסת, כשבסיומה ניגשים בהתרגשות לחדרי האוכל המעוצבים ברוב פאר והדר לכבוד החג עם מפות לבנות על השולחנות, סידורי פרחים מרהיבים ובקבוקי יין משובחים. 

צילום: דוד מנדלסון

את הסדרים המרכזיים ינהלו עורכי סדר מכובדים בליווי זמרים עם סימני ומנהגי החג המקובלים. בליל הסדר תהיה ארוחת מלכים עם שפע המטעמים המעולים שמכינים השפים והקונדיטורים זוכי הפרסים של שינפלד. במהלך ליל הסדר יקראו כולם יחד את ההגדה, יחלקו מתנות אפיקומן לילדים, וישירו בצוותא עד לשעות הקטנות של הלילה.

תשעה אני יודע! טיולים עם המדריכים של שינפלד 

רובנו חולמים על חופשה שתאפשר לנו לראות ולגלות מקומות חדשים ומופלאים שאפשר למצוא רק בחו"ל. צוות המדריכים המקצועי של שינפלד תיירות תכננו לפסח חוויית טיול לא פחות ממושלמת:
בדובאי אפשר לטייל להמון אתרים שעליהם בוודאי שמעתם או קראתם – מגדל בורג' חליפה הגבוה ביותר בעולם, המסגרת המוזהבת שמשקיפה על העיר, אי הדקלים המלאכותי, גלגל הענק שנפתח ממש לאחרונה, קניון דובאי בתוכו יש אתר גלישת סקי, הכפר הגלובלי המואר בלילות, ועוד פארקים, אטרקציות ופעילויות רבות. 

ברודוס מומלץ לשלב חופשת בטן-גב בחופים נפלאים עם מי ים צלולים, כדאי לסייר בעיר העתיקה של רודוס, לבקר בלינדוס העיר הלבנה, באי סימי, בעמק שבעת המעיינות, לנסוע בג'יפים 4X4 ולהתנסות במגוון ענפי ספורט ימי. לאתרי הטיול האורחים מוזמנים לטייל באופן עצמאי או קיימת אפשרות לצאת לטיולים מאורגנים עם צוות מדריכים מיומן דובר עברית.

עשרה אני יודע! המנהלים של שינפלד בשטח

חשב שכל האופרציה המורכבת של חופשה בחו"ל תצא לפועל באופן מדוייק וללא תקלות כדי שכולם יהנו, לכן מגיעים מנהלי שינפלד בכבודם ובעצמם לשטח ושוהים לאורך החופשה עם האורחים בבית המלון. כך שאם צצה בקשה מיוחדת לאחד האורחים, או שעולה צורך ספציפי, או כל נושא שדורש תשומת לב מיוחדת וטיפול מקצועי – מנהלי שינפלד נמצאים בשטח למען כולם. 

לסיכום כפי שקראתם ובוודאי הפנמתם עם שינפלד יש לא אחת אלא עשר סיבות מנצחות שמבהירות מעל לכל ספק מדוע כדאי לטוס בפסח ולבלות חופשה כשרה רק עם הגדולים, ולזכור שהכי חשוב לחזור בריאים, שלמים ומרוצים!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים