שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ערבים איימו על ילדי הת"ת "נשחוט אתכם"
אימה בטיול
ערבים חסמו את דרכם של ילדי ת"ת בטיול, תוך קריאות: "נשחוט אתכם" ו"תחי פלסטין". בשל בעיות בקליטה, לא הצליחו להזעיק את המשטרה. "הילדים לא ישנים יומיים"
מסלול הליכה, אילוסטרציה | צילום: shutterstock Sarit Richerson

ביום ראשון השבוע, יצאו מספר כיתות מתלמוד תורה בעיר ביתר עילית לטיול שנתי כמדי שנה. במהלך הטיול, עשו הילדים מסלול הליכה בנחל אוג, כשבסיומו ישנו מקטע בעל נתיב אחד להליכה עם אפשרות למעבר לצד אחד רק.

קבוצה של ערבים שהיו במסלול מצדו השני, חסמו את המעבר לילדי הת"ת תוך שהם מסכנים את חייהם של הילדים שהיו במיקום צר ומסוכן. הערבים החלו להשתולל בקריאות לעבר התלמידים והצוות: "תחי פלסטין", "נשחוט אתכם", "אללה אכבר" ועוד קריאות לאומניות.

התלמידים נבהלו אך לא היה להם לאן לברוח – בשל המורכבות של המסלול. מאבטח שליווה את הת"ת בטיול ניסה ליצור קשר עם המשטרה, אך בשל בעיות קליטה במקום, הדבר נכשל.

לאחר שעה ארוכה של קריאות וחסימת המסלול, המשיכו הערבים בדרכם ונתנו לתלמידים לעבור מבלי שפגעו בהם. התלמידים המבוהלים סיימו את המסלול וחזרו לביתם.

אביו של אחד התלמידים שוחח עם בחזית וסיפר כי מדובר בטראומה שמלווה את התלמידים מאז יום ראשון: "תלמידים כבר אמרו שמע ישראל, הם חשבו שזה הסוף. הבנתי שבת"ת מטפלים בילדים לאחר הטראומה וזה מבורך".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לתפוס את הערבים הפורעים ולהעמידם לדין מיד. מדובר בטרור לאומני לכל דבר וענין – זה שווה ערך לחטיפה ומדובר בפגיעה בקטינים.
    שישבו את מירב השנים האפשרי בכלא על כך, שיאבדו כל סיכוי לאישור עבודה בישראל ושיקנסו על כך בסכומים גבוהים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים