שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » על מה הפעם? אנשי מחאת המילואימניקים הפגינו מול מעון רה"מ
המפגינים הגיעו למחאה עם דגלי ארה"ב וקראו: "ארה"ב מחרימה את נתניהו" | עימותים התפתחו בין המפגינים לשוטרים שהדפו אותם לאחור
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: חיים צח - לע"מ

אנשי מחאת המילואימניקים הגיעו הבוקר (חמישי) להפגין מול מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו עם דגלי ארצות הברית וקראו: "ארה"ב מחרימה את נתניהו" ו"נתניהו מחריב את היחסים עם ארה"ב". "נתניהו רוצה להגיע לארה"ב – כאן ברחוב עזה זה הכי רחוק שהוא יגיע". שוטרים הדפו את המוחים למרחק עשרות מטרים מהמעון, שני מפגינים עוכבו לחקירה.

מאבטחיו של ראש הממשלה ושוטרים שהיו במקום גידרו את המוחים והרחיקו אותם מפתח מעון ראש הממשלה. אוטובוס עם מפגינים שהיה בדרכו למחאה נעצר, שוטרים הורידו את הנוסעים במרחק של כשני קילומטרים ממקום ההפגנה ומנעו מהם להגיע אליו.

עוד מבחזית החדשות

"השוטרים וקצין המשטרה כרזו למפגינים לפנות את הציר ולהתרחק מהמקום, זאת בהתאם לפסיקת בית המשפט בהקשר של מרחק המחאות המותר מבתיהם של נבחרי ציבור", נמסר בתגובה ממשטרת ירושלים. "לאחר שהמוחים לא נשמעו להוראות, החלו השוטרים לפעול להרחקתם מהמקום. המשטרה עיכבה שניים שהפרו את הסדר ולא נשמעו להוראות השוטרים, והמוחים פוזרו לאחור. נמשיך לאפשר את חופש המחאה בגבולות החוק אולם לא נאפשר הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק ופסיקת בית המשפט".

סא"ל (במיל') רון שרף, ממובילי מחאת המילואימניקים, כרז במגפון מחוץ למעון: "לא ירדימו אותנו, לא ניתן להפיכה המשטרית להתקדם. הרודן מסכן את ביטחון המדינה. הוא רוצה להגיע לארצות הברית, כאן ברחוב עזה זה הכי רחוק שהוא יגיע".

ממחאת המילואימניקים נמסר: "ארה"ב מחרימה את נתניהו, ואיראן דוהרת לפצצה גרעינית, בגלל הפיכה משטרית שתחרב את הדמוקרטיה הישראלית. מר ביטחון איבד את החברה הכי טובה שלנו ואותנו מנסה להרדים בהקפאות ופייק הידברות. נתניהו צריך לבחור עכשיו, ישראל חזקה ודמוקרטית, או פצצה איראנית שתסכן את כולנו".

הצטרפו ועקבו אחר

6 תגובות

  1. עם ה"רפורמה המשפטית" הזאת
    אתם תגרמו לפיצול המדינה
    כמו שהתפצלו ממלכות ישראל ויהודה.

    אי אפשר פשרה בין דמוקרטיה ודיקטטורה.

    אין שום חוט מקשר.
    זה או או

  2. אין אף מילואימניק פעיל אחד בין המפגינים.
    כולם שכירי חרב של המפסידים בבחירות.

  3. בגלל האנרכיסטים האלו אי אפשר לטפל באיראן ובסוף איראן וחיזבאללה יטפלו חס וחלילה בהם ואזלא ישאר מישהו להאשים את נתניהו

    1. אם ביבי היה מתעסק באוייבנו מבחוץ ולא באזרחיו לא היתה אף הפגנה …ובזה שאתה מכנה מאות אלפים טובים והגונים כאנרכיסטים מראה ממי אתה יונק שנאה והסתה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים