שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עימות בין ראש הממשלה לשר המשפטים בנושא הרפורמה המשפטית
מחלוקת חריפה בין ראש הממשלה לשר המשפטים בנוגע להתנהלות בנושא הרפורמה המשפטית | שני הצדדים מכחישים "לא היה ולא נברא" "פייק ניוז"
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

על רקע המאבק על הרפורמה המשפטית, הולך ומתפתח עימות בין ראש הממשלה נתניהו לבין שר המשפטים לוין שהוא דמות המפתח ברפורמה. באחת השיחות בין השניים, איים לוין על נתניהו שאם יהיו פשרות משמעותיות ברפורמה המשפטית הוא יתפטר ואף יפרק את הקואליציה.

המתיחות בין השניים החלה כבר לפני כמה שבועות כאשר נתניהו התאכזב מהאופן שבו נוהל האירוע ובעיקר מהאופן שבו הוא הוצג לתקשורת. נכון לעכשיו המתיחות בין השניים הולכת וגוברת.

עוד מבחזית החדשות

מקורב לנתניהו תקף את שר המשפטים ואמר כי: "יריב לוין דוחף את האירוע לקצה ממניעים פוליטיים. אין ספק שהוא יהיה המרוויח הישיר אם היועצת המשפטית תוציא את נתניהו לנבצרות. נתניהו איבד אמון ומנסה להוביל את הרפורמה בעצמו אבל היועצת המשפטית מונעת ממנו".

על אף שנתניהו מאוד מעוניין ברפורמה, הוא לא חשב שלוין יוביל את המהלך בצורה כל כך מקובעת ללא פשרות. ראש הממשלה מעוניין בפשרה, אך הוא זקוק לקואליציה ואינו מעוניין בהתפטרותו של לוין. העימות בין השניים הוביל לכך שבימים האחרונים שתי הלשכות מתנהלות בנפרד, למרות ששני הצדדים מכחישים את העניין. מלשכת לוין הגיבו: "לא היה ולא נברא", "פייק ניוז".

רק השבוע הצהיר שר המשפטים כי "על מנת שההידברות לא תהפוך לאמצעי לגרירת רגליים כדי לעכב ולמנוע רפורמה מהותית ומשמעותית במערכת המשפט, אין לקשור בין ההידברות והתקדמות הליכי החקיקה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים