שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עימותים בין יהודים וערבים בשייח' ג'ראח
לאחר הגעת בן גביר
המתיחות בין היהודים והערבים תושבי השכונה גברה בשעות שלאחר הגעתו ובאחד התיעודים נראים כיסאות נזרקים לאוויר ונשמעות צעקות רבות
בן גביר מתראיין מהבית השרוף | צילום: באדיבות המצלם

ח"כ איתמר בן גביר מסיעת הציונות הדתית הגיע הבוקר (א') לשכונת שייח ג'ראח שבמזרח ירושלים לאחר שהכריז כי הוא יקים שוב לשכה פרלמנטרית בשכונה. המתיחות בין היהודים והערבים תושבי השכונה גברה בשעות שלאחר הגעתו ובאחד התיעודים נראים כיסאות נזרקים לאוויר ונשמעות צעקות רבות.

עם הגעתו אמר חבר הכנסת כי "אנחנו נמצאים בסמוך למרכז העיר ירושלים, והמשטרה פשוט לא מגיעה לכאן. מה, המשטרה מגיעה רק להפגנות של אהוביה סנדק?". הוא המשיך ותקף את השר לביטחון הפנים עמר בר לב וכינה אותו "השר הכי כושל במדינת ישראל". עוד הוסיף: "אנחנו דורשים שהמשטרה תפסיק להפקיר את הבטחון של התושבים כאן. אם ממשלת ישראל לא מגנה עליהם, אנחנו נגן".

כזכור, אמש הודיע בן גביר על הקמת הלשכה בעקבות הצתת רכבו של טל יושבייב, אחד מתושביה היהודיים של השכונה, בפעם התשיעית בזמן האחרון. בפעם הקודמת שבן גביר הקים לשכה בשייח ג'ראח, המועד היה לפני מבצע שומר החומות והמהומות בתוך בערים המעורבות. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי האשים בשלב מאוחר יותר את בן גביר וטען שהוא היה אחד הגורמים שהתסיסו את האווירה וגרמו למהומות שפרצו במהלך שומר החומות.

מטעמו של בן גביר נמסר אמש: "אפתח לשכה פרלמנטרית בשכונת שמעון הצדיק, עד שהביטחון יחזור לשכונה והמשטרה תציב אבטחה קבועה. לא יכול להיות שיותר מתשע פעמים הציתו את הרכב של משפחת יושבייב, בפעם העשירית ניסו לשרוף אותם חיים ורק בנס הם לא היו בבית בשבת, והמשטרה תתנהג כאילו מדובר בהפגנה מול הבית. אם המשטרה לא נוכחת אני אהיה שם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים