שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » עורך דין משרד הביטחון
איננו אוהבים להתעסק עם תביעות בדרך כלל, אבל לפעמים אין ברירה. ישנם מצבים שבהם אנו צריכים לתבוע את משרד הביטחון בגין פציעה במהלך השירות הצבאי
| צילום: FREEPIK

חיילים רבים נחשפים לסכנות במהלך השירות בכל עת, ולא אחת הם נפצעים וזקוקים לטיפול רפואי מתמשך כדי להשתקם ולהמשיך להיות חלק מהקהילה. העניין הוא שלאדם הסביר אין את הידע המשפטי הדרוש על מנת להתנהל מול משרד הביטחון. התוצאה היא שפעמים רבות הוא מגיש בקשה שלא בהתאם, והיא נדחית. לפיכך, חשוב להתייעץ עם עורך דין משרד הביטחון כדי שילווה אותו בכל התהליך.

כל היתרונות בעורך דין משרד הביטחון

אם אתם מעוניינים להשלים את כל התהליך המתנהל מול משרד הביטחון לגבי התביעה שלכם, עו"ד משרד הביטחון הוא האדם שיסייע לכם יותר מכל. אלה כמה סיבות טובות לפנות לעורך דין משרד הביטחון לפני הגשת תביעה:

  • מכיר את כל החוקים – בעוד אתם אינכם מכירים את כל הסיעיפים הקטנים והחוקים הקשורים להגשת תביעה נגד משרד הביטחון, הרי עו"ד משרד הביטחון מכיר אותם היטב ויודע לנצל את הסעיפים לטובתכם כשצריך. לפיכך, חשוב לקבל ליווי מאדם שמכיר את החוקים לעומק. 
  • אוסף את כל החומרים – לפני הגשת הבקשה עורך דין משרד הביטחון אוסף את כל החומרים הדרושים, וזאת מתוך כוונה להוכיח שהפציעה שלכם התרחשה במהלך השירות הצבאי, והיא אינה תוצאה של מחלה או תאונה שהתרחשה מקודם. רק לאחר שעורך הדין אוסף את כל הדרוש ובוחן את הדברים לעומק הוא מגיש את הבקשה. 
  •  מלווה אתכם צעד אחר צעד – עורך הדין מספק לכם את הליווי המקצועי מההתחלה ועד הסוף. כלומר, מהרגע שבו אתם נפגשים כדי לתאם ציפיות ועד להגשת התביעה בבית המשפט. עורך דין כזה יעשה הכול על מנת שתקבלו את כל הפיצויים שלהם אתם ראויים. 
  • מספק מחיר הוגן – לכל עורך דין יש שכר טרחה משלו. עו"ד משרד הביטחון מנוסה ומקצועי מציע לכם הצעת מחיר הוגנת מכל הבחינות. 
  • ממשיך לייעץ גם אחרי קבלת הפיצויים – גם לאחר שאתם מקבלים את כל הפיצויים הדרושים ממשרד הביטחון, עורך הדין המקצועי ממשיך ללוות אתכם לאורך כל הדרך. הוא מתעניין בשלומכם ובודק אם אתם צריכים עזרה בנושא זה או אחר. 

ראינו עד כמה חשוב לפנות לעורך דין מקצועי כאשר מתעסקים בנושא רגיש כל כך כמו תביעה נגד משרד הביטחון. פגישה עם עורך דין משרד הביטחון מנוסה ומקצועי היא כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל לעבוד יחד לעבר מטרה חשובה. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים