שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » עורך דין אבי פינרסקי: ייעוץ חקירות מצ"ח יצוג אנשי קבע ועוד
מחפשים אחר עו"ד צבאי למטרות ייעוץ או ייצוג משפטי בתחומי המשפט הצבאי? אצלנו במשרד עורכי הדין אבי פינרסקי, עורך דין צבאי, תוכלו למצוא מענה משפטי רחב היקף
ייעוץ חקירות מצ"ח ויצוג אנשי קבע | צילום: PIXABAY

תחום המשפט הצבאי הוא תחום משפטי הפועל באמצעות מערכת משפטית נפרדת מזו הפועלת בתחום המשפט האזרחי, והוא מבוסס על חוק השיפוט הצבאי שחווק לראשונה בשנת 1955. כפועל יוצא מכך, לגבי כל עניין משפטי ו/או משמעתי בו אתם מעורבים, הנמצא בסמכות בתי הדין הצבאיים, מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין צבאי המכיר היטב את הדין הצבאי ואת מערכת המשפט הצבאית, ובדיוק בשביל זה, אנחנו כאן בשבילכם. 

משרד עורכי דין אבי פינרסקי – המומחים למשפט צבאי

אנחנו במשרד עורכי דין אבי פינרסקי, עורך דין צבאי, עוסקים ומתמחים בתחום המשפט הצבאי ומאפשרים לכל אחד ואחת מחיילי הסדיר, המילואים ואנשי הקבע שביניכם, להסתייע במגוון רחב של שירותים משפטיים הנדרשים בכל עניין משפטי ו/או משמעתי הנמצא בסמכות בתי הדין הצבאיים. 

עוד מבחזית החדשות

בין יתר שירותי המשרד תוכלו למצוא:

  • ייעוץ משפטי בחקירות מצ"ח – אנו מתמחים במתן שירותי ייעוץ משפטי לקראת ובמהלך חקירות מצ"ח לנחשדים ו/או מואשמים בביצוע עבירות שונות בתחום המשפט הצבאי. 
  • שירותי ייצוג בבתי הדין הצבאיים – אנו מתמחים במתן שירותי ייצוג בבתי הדין הצבאיים לצורך ניהול ההליך המשפטי מתחילתו ועד להשגת התוצאה המשפטית הרצויה לכם. 
  • ייצוג משפטי לאנשי קבע – אנו מתמחים בייצוג אנשי קבע במגוון רחב של סוגיות משפטיות לאורך כל תקופת השירות. 
  • ייעוץ וליווי משפטי לצרכי הסדרת מעמד מול הצבא – תחום התמחות נוסף המוצע על ידינו נועד למטרות הסדרת מעמד של ישראלים השוהים בחו"ל מכל סיבה שהיא אל מול רשויות הצבא. 

חשוב לנו שתדעו: אנחנו במשרד עורכי הדין אבי פינרסקי, עו"ד צבאי, עוסקים ומתמחים בכל סוגי העבירות המופיעות בחוק השיפוט הצבאי, מעבירת עריקות מהצבא ועבירות משמעות והיעדרות משירות שלא ברשות ועד לעבירות צבאיות בעלות אופי פלילי, וביניהן, עבירות סמים, נשק ומין.  

הידע והניסיון שעושים את ההבדל 

כמשרד עורכי דין המתמחה בתחום המשפט הצבאי, אנחנו במשרד עורכי הדין אבי פינרסקי, מאפשרים לכל אחד ואחת מקהל המיוצגים והלקוחות שלנו, להסתייע במעטפת מורחבת של שירותים משפטיים המבוססת בין היתר על הידע, הניסיון והמיומנויות המשפטיות של עו"ד אבי פינרסקי כעורך דין צבאי, שהחל את הקריירה המשפטית שלו כסנגור בכיר בסנגוריה הצבאית. לאורך שירותו בסניגוריה הצבאית, עורך הדין אבי פינרסקי, היה מעורב בתיקים רגישים במיוחד ובעבודות מטה משפטיות אשר השפיעו בצורה ניכרת על מערכת המשפט הצבאי, ובנוסף, הוא קיבל תעודת הערכה ותעודת הצטיינות על פועלו. 

מיום הקמת המשרד ועד היום, משרד עורכי הדין אבי פינרסקי הוביל מגוון רחב של תקדימים משפטיים והשיג הצלחות רבות למיוצגיו בכל תחומי המשפט הצבאי. בנוסף, חשוב לציין שכל השירותים המשפטיים המוצעים לכם במשרד, מתקיימים תוך מתן שירות אישי ושיקוף מלא של מצבו המשפטי של המיוצג, וכל זאת על מנת לבחון ביחד איתו את הפתרון הנכון לסוגיה המשפטית עימה הוא מתמודד. 

אם גם אתם מחפשים אחר עורך דין צבאי מומלץ, בעל ניסיון רב שנים בתחום המשפט הצבאי, זה הזמן ליצור קשר ישיר עם המשרד לתיאום פגישת היכרות מקדימה ולא מחייבת. 

"אני מזמין גם אותך להיוועץ איתנו בכל עניין משפטי או משמעתי הנמצא בסמכות בתי הדין הצבאיים, וביחד נבחן את החלופה המשפטית הטובה ביותר עבורך", שלך, עו"ד אבי פינרסקי, עורך דין צבאי. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים