שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » עונת הקמפינג מתחילה! הכירו את קמפינג מטיילים דפנה
קמפינג בצפון
האביב כבר כאן, ממש מעבר לפינה בקרוב מאוד נוכל לצאת מהשמיכות והחימום ולחזור לטייל ולנפוש ברחבי הארץ, בפרט בטיולי קמפינג מהנים עם כל המשפחה בחיק הטבע הירוק
| צילום: מלונות מטיילים

זו העונה המושלמת לחופשות קמפינג, כאשר הכל כל כך יפה ומרהיב בחוץ, ובאמצעות אתרי קמפינג מסודרים החופשה יכולה להיות מהנה ונינוחה הרבה יותר ממה שאנחנו אולי מדמיינים 

עבור כל מי שאינו מכיר את מתחמי הקמפינג המסודרים שניתן למצוא בארץ והיה שמח לצאת לחופשת קמפינג משפחתית מלאת טבע, הפתעות, עניין וכיף גדול, מומלץ בחום לבחון כמה מקומות לקמפינג בצפון. בפרט, מומלץ ביותר להכיר את אתר קמפינג מטיילים דפנה, בו תמצאו את כל מה שאתם צריכים עבור חופשת הקמפינג המושלמת.

 קמפינג בצפון ליד המים בסמוך לקיבוץ דפנה – קמפינג מטיילים דפנה

קיבוץ דפנה הפסטוראלי שוכן בגליל העליון, בסמוך ליובליו של נהר הירדן. הקיבוץ מפעיל בשנים האחרונות את אחד מאתרי הקמפינג המסודרים, הנעימים והנוחים ביותר להתארח בהם, בניהולה של רשת מלונות מטיילים.

מהו בכלל אתר קמפינג ומה כולל האתר של קיבוץ דפנה? ובכן, מדובר באתר מסודר ומתוחזק המשמש נופשים המעוניינים בקמפינג בצפון במיקום האטרקטיבי ביותר, אך אינם בהכרח רוצים להתחיל לקנות את כל הציוד ולסחוב אותו איתם באוטו, לבשל בתנאי שטח לא נוחים את כל הארוחות של החופשה וכו'.

אתר הקמפינג כולל, אם כן, אוהלים גדולים ונוחים עם רשתות המונעות מיתושים ומזיקים מלהיכנס בלילה. ניתן למצוא בו כמובן שירותים נקיים ומתוחזקים, מקלחות חמות ונקיות גם כן, מטבח משותף ומאובזר בו ניתן לבשל ארוחות ולאחסן מזון בתאי קירור, פינות מנגל ומדורה וכמובן – פלג צונן של נחל דן שהופך את החוויה למרעננת במיוחד.

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מתחם מסוג זה הוא המיקום כמובן – כאשר מחפשים אחר מקומות לקמפינג בצפון, מחפשים לרוב אחר המיקומים ה"אטרקטיביים" ביותר. בפרט – מקומות אשר שוכנים בלב הטבע הירוק והפורח ונמצאים במרחק קצר מהמים של נחלי הצפון, אך גם כאלו שנוח להגיע עד אליהם עם הרכב ולמצוא בהם משטחים ישרים ומפולסים להקים את האוהלים וה"מחנה". במתחם של קיבוץ דפנה ניתן כמובן למצוא את כל אלה – מדובר באפשרות למתחם קמפינג בצפון ליד המים, במרחק הליכה מהנחל ולצד אטרקציות שונות רבות בקיבוץ ובסביבתו, כולל אפשרות לשכירת אופניים רגילים או חשמליים (כמו גם "קלאב קאר" חשמלי) באמצעותם ניתן להגיע לכל הנחלים באזור ולשלל מסלולי טיולים, מהיפים והמרהיבים ביותר בישראל!

באזור גם מקומות לקנות בהם אוכל או לסעוד בהם – מסעדות, פיצה, חנות מיני מרקט ומעדנייה, שעשויים להתאים מאוד בפעמים בהם לא מעוניינים לבשל יחד כולם במתחם הקמפינג ורוצים פתרון פשוט וקל לארוחה.

בקיצור, למתחם מסוג זה יש את כל מה שצריך על מנת לצאת לחופשת קמפינג בצפון מצד אחד, אך לעשות זאת בנוחות ובקלות רבה מצד שני. לילדים יהיה עניין בלי סוף ולמבוגרים יהיה את כל הזמן והאווירה שבעולם להירגע, לנוח וליהנות. מומלץ בחום לנסות באביב 2022… 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים