שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עונש ההמרדה: אלוף משנה ג' הודח מחיל האוויר
אלוף תומר בר החליט להדיח את אלוף משנה ג׳, עד לאחרונה מפקד בסיס חיל האוויר רמת דוד , שהיה מיוזמי וממובילי מחאת הטייסים בימים האחרונים
מפקד חיל האוויר האלוף תומר בר | צילום: דובר צה"ל

מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, החליט להדיח היום (חמישי) את אלוף משנה ג׳, עד לאחרונה מפקד בסיס חיל האוויר רמת דוד. אלוף משנה ג' היה ממובילי מחאת הטייסים בימים האחרונים, ויש טוענים שאף יזם אותה ושוחח באופן אישי עם לא מעט טייסים במילואים כדי לגרום להם לסרב פקודה.

אלוף משנה ג', טייס קרב עתיר זכויות, היה אמור להתמנות לראש להק אוויר בחיל האוויר ולקבל דרגת תא"ל. בשנה האחרונה מספר חודשים לאחר תאונת העטלף, הודיע אלוף משנה ג' על רצונו לפרוש מצה"ל ולא לקבל את הדרגה והתפקיד. הוא סיים את תפקידו בבסיס רמת דוד כמתוכנן, ולתפקיד מונה ת' שהועלה לדרגת תת-אלוף.

עוד מבחזית החדשות

חופשת הפרישה של אלוף משנה ג' טרם הסתיימה, ולכן הוא עדיין נחשב בשירות קבע ולא אזרח, כך שכל פעולותיו בימים האחרונים, לרבות ראיונות לתקשורת היו אמורים להיות מאושרים.

אלוף משנה ג' שירת בעבר בטייסת 69, שבימים האחרונים הודיעו 37 קציני מילואים מיחידה זו, שלא יגיעו ליום המילואים שנקבע להם השבוע. לבסוף הגיעו אתמול אנשי צוות האוויר לשיח פיקודי עם מפקד חיל האוויר ועם מפקד בסיס חצרים, אך לא יצאו לטיסת האימונים שתוכננה להם.

שלשום בבוקר כינס מפקד חיל האוויר את כל מפקדי היחידות המבצעיות בחיל האוויר, ושוחח עימם על האירועים האחרונים. לפני כשבוע נפגש האלוף בר גם עם נציגי אנשי המילואים של הטייסות השונות, ושמע מהם את חששותיהם מפני הרפורמה המשפטית והקושי שלהם בנושא.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בגצוקרטיה מובילה לדיקטטורה.
    זה המהלך בגץ משתלט על הכנסת ומחוקק במקומה ומחליט מה סביר. והצבא מצטרף ועל החלטות תקציביות כבר מזמן בגץ מחליט. וכעת יש לו חרב ויש לו ארנק. דיקטטורה במסווה של רשות שופטת.
    החכים מיותרים כי לחוקים שהם מחוקקים אין משמעות כי כל שופט יכול להחליט שהחוק לא סביר. לא מידתי.. לא מתאים לערכים שלי….
    ומי שיעז יעצר. ישפט. יכלא והצבא יאכוף יחד עם היועמשית והפרקליטות. זה הפחד שקורה כבר בארץ ממזמן ורק מחמיר.
    רפורמה מלאה דחוף!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים