שיתוף
תגובות
חדשות » עו"ד של בן אוליאל בדרישה לשב"ס: אפשרו לו להתפלל במניין בחגים
התנהלות מקוממת
בן אוליאל נמצא בבידוד מוחלט ולא מורשה להתפלל במניין. עו"ד קידר: ״התנהלות השב"ס כלפי מרשי הינה חסרת תקדים אין אסיר שזוכה ליחס כה קשה״
עו״ד עדי קידר | צילום: צילום מסך

לקראת ימי הסליחות והימים הנוראים פונה עו"ד עדי קידר מארגון חוננו לשב"ס בבקשה כי יאפשרו לאסיר עמירם בן אוליאל להתפלל במניין, לשמוע קריאת התורה, לקבל שופר וכן את כל צורכי הדת בחגים ובימים הנוראיים. 

במכתב שהוציא עו"ד קידר לכלא אשל בבאר שבע, שם מוחזק בין אוליאל באגף השמור, לבדו בתא, ביקש קידר כי לקראת חגי תשרי יתאפשר לבן אוליאל להשתתף בתפילות במניין בחגים ובמועדים וזאת בשל קדושתם וחשיבותם. עו"ד קידר מציין במכתבו כי צרכי וזכויות הדת של האסירים מעוגנות בחוק ובפקודות ועל כן יש לאפשר לבן אוליאל לקבלם. 

עו"ד קידר מסר כי: "פעם אחר פעם אנו שבים ומזכירים את התנהלות השב"ס ושב"כ לעמירם שהינה חסרת תקדים בכל קנה מידה. אין אסיר שזוכה ליחס כה קשה, משפיל תוך התעלמות מזכויות ובעיקר מאשתו ובתו שלא חטאו בדבר. בימים בהם המדינה מזועזעת מהיחס המלטף לאסירי הביטחוניים הערבים והמחבלים, הגיע העת לשנות את היחס לעמירם ויפה שעה אחת קודם".

נציין כי בן אוליאל,  נמצא תחת תנאי כליאה קשים ביותר, הוא נמצא בבית הסוהר אשל בדרום הארץ, הוא שוהה באגף שמור, בתא לבד, ללא מפגש עם אסירים אחרים. היציאה מהתא מותרת לו כשעתיים ביום בלבד לחצר סגורה לבדו. בניגוד לכלל האסירים בשב"ס הוא אינו זכאי לשיחות טלפון למשפחתו ולעורכי דינו. משפחתו מורשת לבקרו פעם בשבועיים לכחצי שעה מעבר למחיצת זכוכית. בנוסף נאסר עליו לצאת לבית הכנסת ולהשתתף במנייני תפילות, כמו כן, הוא מורשה להחזיק כ-5 ספרי קודש בלבד בתאו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים