שיתוף
תגובות
כללי » עוד ערב של הפגנות: למרות עצירת החקיקה
תומכי הרפורמה חסמו במשך דקות את כביש בגין בירושלים | מפגינים נגד הרפורמה בתל אביב ניסו לרדת לנתיבי איילון והתעמתו עם השוטרים שהפעילו מכת"זית
הפגנה בתל אביב | צילום: אמיר גולדשטיין

זמן קצר לאחר הצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על כך שהוא משהה את חקיקת הרפורמה המשפטית, יצאו אלפי בני אדם להפגין במוקדים שונים ברחבי הארץ. לא נרשמו עימותים משמעותיים בין המוחים מימין ומשמאל. מפגין אחד נעצר בירושלים בחשד לתקיפת שוטרים וחמישה מפגינים נעצרו בתל אביב. שלושה מוחים נעצרו בחשד להפרת הסדר בכביש 4, סמוך לכניסה לבני ברק.

בתל אביב, ניסו מפגינים לרדת לנתיבי איילון והתעמתו עם המשטרה, שהתחילה במעצרים. באיילון הופעלה מכת"זית כמו גם פרשים ורימוני הלם, בניסיון לפזר את המוחים. לצד ההפגנה נגד המהפכה המשפטית היו גם מפגינים בעדה, כאשר המשטרה מפרידה בין הצדדים.

עוד מבחזית החדשות

אחת המפגינות בתל אביב, סיפרה ל-N12: "יש כאן בלאגן מטורף, המשטרה הפעילה מכת"זית לכל הכיוונים, פרשים על סוסים עושים הלוך וחזור ונכנסים לתוך ההמון. מישהו פה חטף סיבוב, המפגינים היו די רגועים – ופתאום ראינו סוסים רצים לכל כיוון". היא הוסיפה כי "הייתה מהומה גדולה, אנשים פשוט רצו אחד על השני כדי להתחמק מהפרשים".

בירושלים חסמו תומכי הרפורמה את שדרות יצחק בן-צבי במשך דקות ארוכות, עד שפונו על ידי המשטרה תוך עימותים. לאחר מכן חסמו מפגינים גם את דרך בגין. המפגינים צעקו לשוטרים שניסו לפנות אותם: "איפה הייתם באיילון?".

מהמשטרה נמסר כי בשעות האחרונות פעלו הכוחות למנוע מעשי אלימות וניסיונות לפגוע במפגינים, בעיתונאים ובשוטרים. "השוטרים פועלים להדיפת מתפרעים שחסמו את כביש בגין לסירוגין, כולל שימוש במכת"זית לפתיחת הציר. הכביש חסום כעת לתנועת כלי רכב והשוטרים פועלים להכוונת התנועה והנהגים, במקביל לפיזור המתפרעים מהכביש". גם בגן סאקר הדפו השוטרים מפירי סדר, שחלקם יידו חפצים לעבר שוטרים וניסו לפגוע במפגינים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הקרע בעם הוא ללא איחוי מי שמאמין שבני גנץ יציע משהו שדומה לרפורמה חי בדמיון בפרט אחרי שלטעמו המתווה של הנשיא הוא רך מדאי בסוף יקבל את המתווה של הנשיא המקורי אולי עם תיקון קוסמטי להראות כמה הוא מוותר ולבסוף יאשים את נתניהו באי מוכנות לפשרה בשביל לקבל עוד נקודות בדרך להפלת מממשלה ולהמליך את עצמו. חבל שמדינת ישראל חיי להיחרב כדי שגנץ יהיה ראש ממשלה שלה והלוואי ואתבדה יותר נראה שהערבים סביבנו יביאו השלו' בינינו על ידי פתיחת מלחמה והשם יתברך ירחם על עמו ישראל שנצא מזה ברחמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים