שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עדו נתניהו: "בשמאל הכריזו מלחמה על הדמוקרטיה"
הם מפחדים
אחיו של ראש הממשלה המיועד, ד"ר עדו נתניהו: "כל מה שהם עושים כמו להשתלט על אמצעי התקשורת זה אנטי דמוקרטי, לא לתת לקול השני להביע את דעתו"
ד"ר עדו נתניהו | צילום: צילום מסך

עידו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, התראיין הבוקר (שלישי) לרדיו "גלי ישראל", בתגובה להשתלחות השמאל באחיו מאז היוודע תוצאות הבחירות, המגעים להקמת ממשלת הימין והשינויים הצפויים במערכת המשפט.

לדברי נתניהו "בשמאל הכריזו כאן מלחמה על הדמוקרטיה. הם בעצם אומרים שהבחירה של העם לא לגיטימית, הדמוקרטיה היא בראש ובראשונה לתת לרוב את מנגנון השליטה במדינה והם נגד זה, כל מה שהם עושים כמו להשתלט על אמצעי התקשורת זה אנטי דמוקרטי, לא לתת לקול השני להביע את דעתו. מה שמפחיד אותם זה לא אבי מעוז או בן גביר".

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף נתניהו "מה שמפחיד אותם באמת, זה הוצאת מנגנון השליטה מידיהם והרפורמה במערכת השיפוטית. זה מה שמפחיד אותם, בפעם הראשונה מזה 20 שנה השליטה המעשית במערכת המשפט תצא מידיהם. לכן הם קוראים למרי אזרחי נגד האזרחים שבחרו בממשלה הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. ממש הפרוטוקולים של זיקני ציון .
    השמאלנים / היהודים השתלטו על התיקשורת , על הבנקים , על אוצרות המדינה ,על עמדות המפתח ומנהלים את העולם .
    אני מתחיל להבין איך השנאה האנטישמית נגד היהודים / השמאלנים החלה .
    ומה הפיתרון הכי טוב נגד היהודים / השמאלנים / הבוגדים / החמוצים ?

    1. מה לא נכון במה שהוא אמר, כל מילה בסלע, השמאל סכנה לדמוקרטיה, גנבי דעת, ומפיצי רעל ושינאה,ביב רואה מה שאחרים יראו בעוד שנים, כאשר לחש באוזנו של הרב כדורי, שהשמאל לא יודע מה זה יהודי, לזה הוא התכוון, השמאל רוצה מדינת כל אזרחיה, כמו באירופה שפושטת רגל,אבל אני יודע מהיכן כל זה, אנשי השמאל מהאוניברסיטה ו צהל , השיגו את התואר והתעודות שלהם עי מימון של עמותות אנטישמיות ממדינות זרות ללימודים שלהם, כך שהם חייבים ללכת ולקיים את מה שהם יגידו, על זה נאמר, מהרסייך ומחריביך ממך יצאו

  2. זה תרגום של המציאות במאה אחוז רק הוא צריך לרוץ מאולפן לאולפן להשמיע שוב ושוב את הדברים עד שיהיה איזה משקל נגד מכונת הרעל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים